در ورزشگاه آزادی؛

همایش دوچرخه‌سواری بانوان با شعار چند دقیقه از یک عمر برگزار شد

۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۳:۵۰
کد خبر: ۹۰۲۹۵۴
همایش دوچرخه‌سواری بانوان با شعار چند دقیقه از یک عمر برگزار شد
همایش دوچرخه سواری بانوان در حمایت از ارتقا سلامت بانوان و با شعار چند دقیقه از یک عمر در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه بهنام دهش‌پور، این رویداد که بخشی از پویش ملی پیشگیری از سرطان پستان است، روز سه شنبه دوم مهر ماه سال جاری از ساعت 17 تا 20 با حضور جمع کثیری از بانوان دوچرخه‌سوار در حمایت از ارتقاء سلامت بانوان با شعار چند دقیقه از یک عمر، در پیست دوچرخه سواری و دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برپا شد.

سرطان پستان یکی از رایج‌ترین سرطان‌های میان زنان است که آمارها نشان می‌دهد  27 درصد از مبتلایان به این نوع بیماری زیر 40 سال سن دارند.

موسسه خیریه بهنام دهش‌پور در برنامه ارتباطی مهرماه خود که اختصاص به سرطان پستان دارد می‌کوشد تا جامعه بانوان ایران را برای پیشگیری و خود مراقبتی مورد توجه قرار دهد و در راستای فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی خود، در تلاش است تا نوع نگاه و نگرش افراد جامعه و باورهای غلط در مورد بیماری سرطان را تغییر دهد، این‌که سرطان نیز مانند سایر بیماری‌ها قابل درمان است و با پیشگیری و تشخیص به موقع می‌توان دوره درمان این بیماری را کوتاه‌تر و آسان‌تر کرد.

در این برنامه هر کدام از شرکت کنندگان با لباس و دوچرخه‌های تزیین شده که متناسب با طراحی و حال و هوای پویش سرطان پستان بود، مسیر اطراف دریاچه آزادی را رکاب زدند.

در پایان این رویداد، به سه نفر از بهترین شرکت کنندگان که جذاب‌ترین طراحی دوچرخه و لباس را داشتند، جوایزی از طرف حامی اهدا شد.

موسسه خیریه بهنام دهش‌پور به عنوان حامی معنوی و در راستای فعالیت‌های انسان دوستانه خود با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، فدراسیون دوچرخه سواری، تیم ملی دوچرخه سواری بانوان و هیات دوچرخه سواری استان تهران با حمایت مالی شرکت زرین رویا شاخه مای لیدی (حامی انحصاری خیریه بهنام دهش‌پور در پیشگیری از سرطان پستان)، با هدف افزایش سطح آگاهی و جلب مشارکت زنان برای گسترش اطلاع رسانی در حوزه سرطان پستان در برگزاری این رویداد مشارکت داشت.

1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز