محمود خسروی‌وفا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بودجه در ورزش ما کم نیست/ علت عدم پرداخت حقوق طلایی‌ها، مسابقات جهانی پارادوومیدانی است/ کاروان با کیفیتی را به توکیو اعزام می‌کنیم

۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۱:۲۷:۰۵
کد خبر: ۹۰۳۰۶۵
بودجه در ورزش ما کم نیست/ علت عدم پرداخت حقوق طلایی‌ها، مسابقات جهانی پارادوومیدانی است/ کاروان با کیفیتی را به توکیو اعزام می‌کنیم
رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: از اردیبهشت امسال ورزشکاران طلایی باید حقوق دریافت کنند اما علت عدم پرداخت این اعتبارات، مسابقات جهانی پارادوومیدانی است که ظرف یک ماه و نیم آینده در امارات برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمود خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت سهمیه‌های ایران در پارالمپیک 2020 توکیو بیان کرد: مطابق با برنامه‌های قبلی همه پیش‌بینی‌های ما در حال انجام شدن است، عقب نیستیم که نگران باشیم و سهمیه‌هایمان روز به روز بیشتر می‌شود. به طور کلی در سه ماه آینده 90 درصد ظرفیت ما مشخص می‌شود که در چه رشته‌هایی و چه افرادی سهمیه به دست آوردند. تمرکز ما بیشتر از نظر کیفی است و پیش‌بینی 60 سهمیه را این جهت داریم. بعضی از رشته‌های ما شانس کسب سهمیه دارند اما شانس مدال نخواهند داشت، آن‌ها هم اعزام خواهند شد.

وی افزود: برنامه‌ریزی ما در دو بخش است، یک قسمت نفراتی مدال‌آور که احتمالا حدود 60 ورزشکار هستند، کاروان دوره قبل 111 نفر بودیم که گلبارنژاد در حادثه‌ای از دنیا رفت. مبنا ما کیفیت است اما اگر گروه چهارمی انتخاب شود که به درد حضور در بازی‌های آسیایی بخورند، آن‌ها هم به این 60 سهمیه اضافه می‌شوند.

خسروی‌وفا اظهار داشت: بودجه در ورزش ما کم نیست حداقل در ورزش پارالمپیکی اعلام می‌کنم اگر خوب مدیریت، اولویت‌بندی و به جا هزینه شود، قاعدتا نباید پول کم بیاوریم. خوب هم هزینه می‌کنیم یعنی اعزام‌ها، اردوها و تجهیزات با کیفیت بالایی داریم. قاعدتا اگر در هر کدام از این بخش‌ها خوب عمل نکنیم، به مشکل می‌خوریم. اگر اعزام تدارکاتی نداشته باشیم طبیعی است که نتیجه نخواهیم گرفت. البته فعلا تمرکز ما روی طلایی‌ها است و قاعدتا مشکل تجهیزات نباید داشته باشیم.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک عنوان کرد: کسب رتبه تک رقمی در پارالمپیک 2020 توکیو کار سختی است اما باید اولین قدم حفظ شود، بعد هدف گذاری و ارتقا. تلاش می‌کنیم جزو 10  تیم برتر باشیم، یعنی 4 پله رشد اما به این سادگی نیست مگر این‌که از تمام فرصت‌هایی که در این چند ماه برای اردو وجود دارد، استفاده کنیم.

وی در پایان گفت: وضعیت هر کدام از رشته‌ها را جداگانه هر سه ماه یک‌بار تحلیل و بررسی می‌کنیم، ورزشکارهایی داریم که در ارزیابی سه ماه قبل ما در رده بندی سکو نبوده اما الان قرار گرفته است. از اردیبهشت امسال ورزشکاران طلایی باید حقوق دریافت کنند اما علت عدم پرداخت این اعتبارات، مسابقات جهانی پارادوومیدانی است که ظرف یک ماه‌ونیم آینده در امارات برگزار می‌شود. اما تعهدات ما از اول اردیبهشت بوده است و قطعا پرداخت می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز