عبدی کار بزرگی در دربی انجام داد؛

کالدرون: دو روز کمتر از سپاهان تمرین کردیم/ ایران کشور فوق‌العاده‌ای است

۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۵:۲۶:۱۶
کد خبر: ۹۰۳۱۶۷
کالدرون: دو روز کمتر از سپاهان تمرین کردیم/ ایران کشور فوق‌العاده‌ای است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فوتبال ایران می‌تواند به شرایط خوبی برسد و همه باید دست به دست هم بدهیم تا این اتفاق رخ بدهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر سپاهان از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: دربی بسیار سنگین بود و همانطور که شما می‌دانید این بازی از بازی‌های لیگ قهرمانان سنگینی بیشتری داشت اما تیم از نظر روحی به خاطر برد در دربی شرایط خوبی دارد و صددرصد امیدوار به این بازی هستیم.

وی افزود: همانطور که می‌دانید بازی فردا برای دو تیم مهم است. هر دو برای قهرمانی بازی می‌کنند و مسلما بازی سختی خواهد بود اما دو روز ریکاوری کمتری انجام دادیم به خصوص که دربی را انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس درخصوص محرومیت فرشاد احمدزاده بعد از دربی تصریح کرد: حقیقتا از رای صادر شده تعجب کردم. چراکه امیدوار بودم تصمیماتی که گرفته می‌شود عادلانه باشد و معیار و ملاک برای همه تیم‌ها یکسان باشد اما می‌بینیم که بیرانوند به خاطر یک حرکت محروم می‌شود و دیدید که ما به آن احترام گذاشتیم. از طرف دیگر به خاطر همان اتفاقات قرار بود هواداران تراکتور به دلیل ناسزاهایی که گفتند محروم شوند اما بیرانوند محروم شد و تراکتور را بخشیدند. از طرف دیگر در شهرآورد احمدزاده بازیکن استقلال را یک هل کوچک داد اما او را محروم کردند، هرچند که شماره 11 استقلال که کنعانی‌زادگان را هل داد، هیچ محرومیتی برایش در نظر نگرفتند.

کالدرون عنوان کرد: بازیکن شماره 5 استقلال بعد از اینکه از داور کارت زرد گرفت مقابل چشم او برایش دست زد، اما داور عکس‌العملی نشان نداد و او را جریمه نکرد. به نظرم این معیارها عادلانه نیست. خوشحال هستم که در اینجا حضور دارم، چراکه این بار در خانه خودم هستم و راحت زندگی می‌کنم و هیچ وقت هیچ کجا مثل اینجا با من رفتار نکردند. فوتبال ایران می‌تواند به شرایط خوبی برسد و همه باید دست به دست هم بدهیم تا این اتفاق رخ بدهد اما باید عدالت برقرار باشد. من اگر قرار است ببازم، می‌خواهم در زمین ببازم و اگر قرار است برنده شوم، باید در زمین ببرم. درست مثل بازی با تراکتور که در زمین باختیم و حرفی نزدم.

کالدرون گفت: داورها هم مثل مربیان و بازیکنان اشتباه می‌کنند اما می‌بینیم تصمیمات ناعادلانه‌ای برای بازیکنی مثل فرشاد احمدزاده گرفته می‌شود و این باعث می‌شود مانع برنده شدن ما بشوند. مسئولیت حرف‌هایی که می‌زنم را می‌پذیرم و هرکجا که بازی یا مربیگری کرده‌ام این شرایط را ندیدم. اگر نتوانند در زمین برنده شوند و بخواهند تصمیمات ناعادلانه خارج از زمین بازی گرفته شود من اینجا نمی‌مانم.

سرمربی قرمزپوشان درمورد ضعف گلزنی مهاجمان خاطرنشان کرد: حق با شماست مهاجمان ما هنوز به سطح مورد نظرمان نرسیده‌اند. داریم روی این موضوع کار می‌کنیم و برای خط حمله موقعیت می‌سازیم. به آنها کمک می‌کنیم موقعیت گلزنی داشته باشند. سعی می‌کنم اعتماد به نفس و زمان کافی به مهاجمان بدهم تا به سطح مورد نظرمان برسند. این کاری است که تا امروز می‌توانستم انجام بدهم. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

کالدرون درباره اینکه مهدی عبدی از ابتدا بازی می کند، بیان کرد: فردا متوجه این مسئله می‌شوید. او بازیکن جوانی است که کار بزرگی در دربی برای خودش و تیم انجام داد. به جوانان فرصت بازی دادم و به جوانان اهمیت می‌دهیم. کم کم به آنها موقعیت می‌دهیم تا توانایی‌هایشان را نشان بدهند.

سرمربی پرسپولیس درمورد اینکه از نظر روانی هم روی تیم کار می‌کنید تا تیم در مسابقات دچار حاشیه نشود، گفت: همان طور که می‌دانید دوست دارم فوتبالی بازی را ببریم، راه دیگری را دوست ندارم. چه برد و چه باخت دوست دارم از راه فوتبالی باشد. در بازی‌های دوستانه قبل فصل هم گفتم اگر داور اشتباه کرد و حتی اگر حق با بازیکن هم باشد باید به تصمیم داور احترام گذاشت، چون دیگر تصمیم داور عوض نمی‌شود. فقط ممکن است تمرکزمان از بین برود. همان طور که می‌دانید تیم ما همیشه مودب و منظم بوده و بعد از این با وجود اینکه آن پنالتی گرفته شد، به تصمیم داور احترام گذاشتیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز