مسعود سلیمانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

درهای تیم ملی روی جوانان باز است/ کاشانی به‌ دلیل پرخاشگری به کمیته انضباطی فراخوانده شده است

۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۱۰:۳۳:۵۵
کد خبر: ۹۰۳۵۰۹
درهای تیم ملی روی جوانان باز است/ کاشانی به‌ دلیل پرخاشگری به کمیته انضباطی فراخوانده شده است
رئیس فدراسیون اسکواش ایران گفت: درهای تیم ملی را به روی جوانان نبستیم و در اردوهای تیم ملی کسانی که نتوانستند خود را به انتخابی برسانند فرصتی دوباره خواهند داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مسعود سلیمانی، رئیس فدراسیون اسکواش، طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص وضعیت اردوهای تیم ملی بیان کرد: برای اولین بار فراخوانی زده شد که اواخر شهریور ماه تمام استان‌ها و هیأت‌های نفراتی که از نظر عملکردی فنی به تیم‌های ملی نزدیک هستند را جهت حضور در باشگاه اسکواش انقلاب تهران به فدراسیون معرفی کنند تا از بین آن‌ها نفرات برتر انتخاب شوند. 10 خانم و 10 آقای انتخاب شده در مرحله دوم با ملی پوشان سنوات گذشته در دو گروه a و b رقابت کردند تا نهایتا افراد خروجی آن مشخص شدند. این نفرات ترکیب اصلی تیم ملی را تشکیل می‌دهند و تا پایان فروردین 99 ملی پوش خواهند بود.

وی افزود: پس از آن برای این که حاشیه امنیت برای کسی ایجاد نشود، وضعیت اردوها بهبود پیدا کند و برای مسابقات انتخابی تلاش کنند، از آخر فروردین دوباره چند مرحله انتخابی خواهیم گذاشت و ترکیب تیم ملی را تغییر می‌دهیم تا نفرات جدید بتوانند ورود کنند.

سلیمانی اظهار داشت: در این مسابقات انتخابی از کاپیتان‌های تیم ملی امتیاز بگیرند، این افراد با سن 18 سال آینده خوبی برای این ورزش رقم می‌زنند. قبلا فقط یزد، کیش و تهران در این رشته فعالیت خوبی داشتند اما الان ورزشکارانی از استان‌های مختلف واقعا خوب عمل می‌کنند. درهای تیم ملی را روی این جوانان نبستیم یعنی در اردوهای مختلفی که از آبان ماه شروع خواهد شد نفراتی که آسیب دیدند یا نتوانستند خودشان را برسانند براساس عملکرد، اخلاق، رفتار و فنی سرمربیان تیم ملی آن‌ها انتخاب خواهند کرد. تیم ملی برای حضور در قهرمانی تیمی آسیا مالزی آماده می‌شود.

رئیس فدراسیون اسکواش در پایان گفت: تیم‌های اسکواش 4 نفره است اما 3 نفر در بخش آقایان بیرون گود ماندند تا 10 روز دیگر که بعد از جلسه انضباطی یک رقابت داخلی خواهند داشت. یکی از 3 نفر به عنوان نفر ثابت و چهارم به تیم ملی اضافه خواهد شد. ضیا کاشانی، سهیل شاملی و ذبیح‌الله قاسم‌آبادی این نفرات هستند. کاشانی در تاریخ 8 مهرماه به کمیته انضباطی دعوت خواهد شد به دلیل پرخاش به داور و قبلا چندین بار تعهدات مختلف به فدراسیون دارد، برای ما اول رفتار و بعد قهرمانی مهم است. اگر از شورای انضباطی سالم بیرون آمد که جزو شرکت کنندگان است در غیر این صورت خانه‌نشین می‌شود یا در باشگاه با شاگردانش تمرین می‌کند.

نظر شما