بهروز یاری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عملکرد کشتی فرنگی با محمد بنا قابل قبول بود/ می‌توانیم سهمیه‌های المپیک را تکمیل کنیم

۱۳۹۸/۰۷/۰۵ - ۱۲:۱۰:۰۱
کد خبر: ۹۰۳۵۲۷
عملکرد کشتی فرنگی با محمد بنا قابل قبول بود/ می‌توانیم سهمیه‌های المپیک را تکمیل کنیم
پیشکسوت کشتی ایران گفت: به نظر من تیم ایران به همان چیزی که استحقاقش را داشت رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهروز یاری، پیشکسوت کشتی ایران و دارنده عناوین مختلف جهانی و آسیایی، پیرامون نتایج کشتی در مسابقات جهانی قزاقستان به خبرنگار برنا گفت: مسابقات جهانی 2019 قزاقستان با همه تب و تابش تمام شد و اهل  فن می‌دانند سال‌های قبل از المپیک از کیفیت بالایی برخوردار است. کشتی ایران در سال‌های 1961 و 65 که قبل از انقلاب به قهرمانی دنیا رسیده بود در سال‌های بعد از المپیک بوده است. نزدیک بودن قزاقستان و هم‌جواری آن با روسیه باعث شد که شرایط اقلیمی مناسبی داشته باشد و روس‌ها بتوانند 5 طلا را از این مسابقات کسب کنند. نظر من در رابطه با نتیجه تیم ایران همان چیزی که استحقاقش را داشتیم نه کمتر و نه بیشتر به ما رسید. برخلاف نظر رئیس فدراسیون که می‌گوید یک سهمیه برایش در نظر گرفته بود، فکر می‌کنم بیشتر از یک سهمیه باید می‌گرفتیم که الان 2 سهمیه گرفتیم امیدوارم 4 سهمیه بعدی را در مسابقات آسیایی و گزینشی المپیک بتوانیم بدست بیاوریم.

دارنده مدال برنز در مسابقات جهانی در ادامه با تایید حضور فراتر از انتظار فرنگی‌کاران در قزاقستان عنوان کرد: در کشتی آزاد متأسفانه یکی از قهرمانان به نام ما به نام علیرضا کریمی مجبور است در وزنی غیرالمپیکی شرکت کند. تعداد مدال‌هایی که ما گرفتیم از فرنگی کمتر نبود ولی در اوزان غیرالمپیکی بیشتر در آزاد مدال و امتیاز گرفتیم. به هرحال تب و تاب کشتی فرنگی فکر می‌کنم به اندازه آزاد نبوده است. حضور محمد بنا در یک سال گذشته و برنامه‌ریزی‌های منسجمی که داشت صرف نظر از انتخاب غلط سه وزن که در پای پله‌های هواپیما صورت گرفت فکر می‌کنم کارنامه قابل قبولی را برای فرنگی به جای گذاشت.

قهرمان دو دوره بازی های آسیایی درباره اینکه در لیگ امسال هدایت تیمی را عهده‌دار خواهد بود یا خیر؟ گفت: بله ما با تیم نام‌آوران اترک خراسان شمالی مسابقات را پیگیری می‌کنیم و در گروه الف با تیم‌های بازار بزرگ ایران، آسانسور و پله برقی بهران و پاس تهران همگروه شدیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز