علی باغمیشه در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تراکتور مدعی اصلی قهرمانی است/ دنیزلی گلچینی از بهترین‌ها را در اختیار دارد/ فراموش کرده‌ایم هدف از برگزاری لیگ ارتقای فوتبال ملی است!

۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۶:۲۹:۵۱
کد خبر: ۹۰۳۵۶۷
تراکتور مدعی اصلی قهرمانی است/ دنیزلی گلچینی از بهترین‌ها را در اختیار دارد/ فراموش کرده‌ایم هدف از برگزاری لیگ ارتقای فوتبال ملی است!
پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است تراکتور با گلچین مربی و بازیکنان خوب یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی باغمیشه، پیشکسوت تراکتورسازی تبریز، پیرامون برد این تیم مقابل سایپا و کسب جایگاه دوم سرخ پوشان تبریزی در جدول رده‌بندی به خبرنگار برنا گفت: امسال تراکتور بسیار بهتر از قبل شده و امیدوارم در پایان فصل تیم پاداش بازی‌های خوب خود را بگیرد. در فصل جاری با آمدن مصطفی دنیزلی که یک مربی کاربلد و آشنا فوتبال ایران است تراکتور توانست در لیگ بدرخشد. خوشبختانه همه بازیکنان با نظر دنیزلی خریداری شده‌اند و معتقدم تیمی که گلچینی از مربیان خوب و بازیکنان با کیفیت فنی بالا دارد بی‌تردید یکی از مدعیان قهرمانی است.

وی افزود: من معتقدم پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان جزو مدعیان اصلی قهرمانی هستند، البته پدیده را هم نمی‌توان فراموش کرد. پرسپولیس و تراکتور ستاره‌های بیشتری دارند. تراکتور علاوه بر جوانان خوب از ملی‌پوشان باتجربه و ارزشمندی مانند دژاگه و شجاعی نیز بهره می‌برد.

مهاجم پیشین پرسپولیس درباره عدم گلزنی جونیور و علیپور هم عنوان کرد: باید بپذیریم در فوتبال روز دنیا این موضوع که مهاجم در هر بازی حتماً باید گل بزند مطرح نیست و می‌بینیم هافبک‌ها و مدافعان در گلزنی تیم‌ها سهم شایانی دارند. نباید فراموش کنیم که درخشش مهاجمان شش‌دانگ همچنان سر جای خودش است. جونیور بر اساس آنچه که شنیده‌ام در سرزنی بازیکن خوبی است و باید به او زمان بدهیم تا بیشتر بتواند با سیستم تیم هماهنگ شود. ضمن اینکه علیپور نیز فشار روحی زیادی دارد، فکر می‌کنم به زودی او روند گلزنی خود را آغاز خواهد کرد.

باغمیشه درباره اینکه طرفدار تراکتور است یا پرسپولیس؟ گفت: فوتبالم را مدیون تراکتور هستم و پیشرفت بعد آن را مدیون پرسپولیس. زمانی بسیاری از هواداران تراکتور طرفدار پرسپولیس بودند و فراموش نکنیم که هدف از برگزاری لیگ همبستگی و ارتقا فوتبال ملی است. خیلی دوست دارم روزی تمام این فعالیت‌ها و مشکلاتی که مربوط به درگیری لفظی طرفداران است تمام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز