بهنام خلجی:

آرزوی ورزشی من کسب مدال پارالمپیک است

۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۴:۴۴:۱۶
کد خبر: ۹۰۴۱۶۹
آرزوی ورزشی من کسب مدال پارالمپیک است
بهنام خلجی ملی پوش پارا سنگ نوردی کشورمان از اهداف و برنامه‌های خود صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین، بهنام خلجی ملی پوش پارا سنگ نوردی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد: به طبیعت و کوهنوردی علاقه زیادی دارم و همین موضوع باعث شد که سال ۱۳۸۹ در رشته سنگ نوردی ثبت نام کنم و از همان زمان تاکنون فعالیت خود را ادامه دادم.

وی افزود: سال ۱۳۹۳ همراه با دو ورزشکار دیگر تیم ملی پاراسنگ نوردی ایران را تشکیل دادیم و با حضور در مسابقات ۲۰۱۴ اسپانیا اولین مدال برنز جهان در این رشته را برای کشورم بدست آوردم و خوشبختانه در مسابقات مختلف توانستم پرچم ایران را به اهتزاز در آورم.

خلجی ادامه داد: رقابت‌های قهرمانی جهان که به میزبانی فرانسه در تیرماه برگزار شد و از سطح بالایی برخوردار بود. در کلاس من حدود ۱۷ ورزشکار حضور داشتند که نسبت به مسابقات قبلی تعداد نفرات بیشتر شده بود اما با این وجود موفق به کسب مدال طلا شدم و باز هم برای ایران افتخار آفرینی کردم.

دارنده مدال طلا جهان عنوان کرد: طبق صحبت‌هایی که صورت گرفته مقرر شده است که رشته پاراسنگ‌نوردی نیز در بازی‌های پارالمپیک اضافه شود و تمام آرزوی من این است که بتوانم مدال این رقابت‌ها را بدست آورم و امیدوارم که بتوانم در این رویداد بزرگ جهانی شرکت کنم و آرزوی ورزشی‌ام را محقق سازم.

ملی پوش پارا سنگ نوردی در پایان گفت: من مدرک مربیگری این رشته را دارم اما در حال حاضر تمام تمرکز و هدفم را روی تمریناتم گذاشتم و برای مسابقات مختلف خودم را آماده می‌کنم و امیدورام که با حمایت مسئولان بتوانم بهترین نتیجه را در مسابقات آینده بدست آورم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز