صالح مخدومی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نفتی‌ها شانس عنوان سومی را دارند/ حدادی و نیکخواه با تیم هماهنگ نبودند/ با برنامه‌ریزی بهتر باید راهی جام باشگاه‌های آسیا شویم

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۹:۳۹:۰۱
کد خبر: ۹۰۴۱۸۹
نفتی‌ها شانس عنوان سومی را دارند/ حدادی و نیکخواه با تیم هماهنگ نبودند/ با برنامه‌ریزی بهتر باید راهی جام باشگاه‌های آسیا شویم
کارشناس بسکتبال گفت: امیدوارم سال آینده با برنامه‌ریزی بهتری تیم‌ها را راهی جام باشگاه‌های آسیا کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم پالایش نفت آبادان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا روز گذشته در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها به مصاف آلوارک ژاپن رفت و نتیجه را ۸۰ بر ۷۳ به حریف واگذار کرد تا از رسیدن به فینال این مسابقات باز بماند. شاگردان سامری امروز باید در دیدار رده‌بندی برای کسب مقام سوم با حریف خود مصاف می‌کنند.

صالح مخدومی، کارشناس بسکتبال، درباره عملکرد این تیم در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: هر چند که نفتی‌ها موفق نشدند به فینال برسند ولی به نظرم عملکرد خیلی خوبی داشتند چراکه اکثرا تیم‌های حاضر در جام باشگاه‌های آسیا بازیکن خارجی در ترکیب خود داشتند و خیلی خوب هم از آن‌ها استفاده می‌کردند ولی نفت آبادان با تیم کامل ایرانی در این رویداد حاضر شد.

او ادامه داد: البته بازیکنان بزرگی چون حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی نیز در کنار نفت آبادان بودند ولی از آنجایی که تمرینات این تیم دیر شروع و بازیکنان ستاره و ملی‌پوش هم خیلی دیرتر به تیم اضافه شدند به نظرم نتواستند به هماهنگی لازم برسند که در نهایت نتیجه آن را هم در زمین مسابقات دیدند.

مخدومی در پاسخ به این سوال که آیا تیم نفت با این شرایط شانس کسب عنوان سومی را دارد یا خیر؟ گفت: صددرصد نفتی‌ها این شانس را دارند ولی بازی برد و باخت دارد. امیدوارم سال آینده تیمی که به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد با برنامه‌ریزی بهتری راهی مسابقات شود تا بازهم شاهد قهرمانی نماینده کشورمان در سطح آسیایی باشیم.

نظر شما