میلاد عارفی‌مقام در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ووشو بازهم پتانسیل شگفتی‌سازی در سطح جهانی را دارد/ در صورت تمایل فدراسیون از لژیونر شدن استقبال می‌کنم

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۷:۲۰:۵۲
کد خبر: ۹۰۴۲۱۴
ووشو بازهم پتانسیل شگفتی‌سازی در سطح جهانی را دارد/ در صورت تمایل فدراسیون از لژیونر شدن استقبال می‌کنم
عضو تیم‌ملی ووشو گفت: بازیکنان جوان به تیم اضافه شدند و انگیزه زیادی برای کسب مدال طلا دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ میلاد عارفی مقام، عضو تیم‌ملی ووشو، درباره میزان آمادگی خود برای حضور در مسابقات جهانی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: تا به امروز 6 مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم که خوشبختانه هر 6 مرحله خوب بوده در این مدت با تیم‌های ارمنستان، کرواسی و لبنان تمرینات مشترک و چند بازی تدارکاتی داشتیم که در روند آماده سازی تیم موثر بود فکر می‌کنم کم کم به مرز آمادگی لازم نزدیک شدیم امیدوارم بتوانیم در مسابقات هم عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

او درخصوص شانس تکرار قهرمانی در این دوره از مسابقات نیز توضیح داد: خوشبختانه شرایط تیم در حال حاضر طوری است که بتوانیم بگوییم این شانس برای ایران وجود دارد چراکه الان بازیکنان جوان به تیم اضافه شدند و انگیزه زیادی برای کسب مدال طلا دارند پس به نظرم ما بازی به بازی می‌توانیم شگفتی ساز شویم و از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

عارفی مقام با اشاره به رقبای اصلی خود در سطح جهانی اضافه کرد: این مسابقات چون جهانی است سطح بسیار بالایی دارد و از طرفی چون کشور چین رقیب اصلی ماست در این دوره هم میزبان است تلاش می‌کند از امتیاز میزبانی خود استفاده کند تا هم شکست دوره قبل را جبران کند و هم در این دوره عنوان قهرمانی را به دست بیاورد ولی با این حال با تمام قوا برای قهرمانی مبارزه خواهیم کرد.

دارنده مدال طلای جام جهانی در پایان در پاسخ به پرسش که آیا تمایل دارید برای فصل جدید لیگ لژیونر شوید یا خیر؟ اظهار کرد: من تحت نظر فدراسیون ووشو کار می‌کنم و اگر فدراسیون صلاح بداند که خارج از ایران بازی کنم حتما از این موضوع استقبال می‌کنم در غیر این صورت در لیگ ایران بازی خواهم کرد به نظرم لیگ ایران دست کمی از چین ندارد و قطعا جای پیشرفت در ایران هم وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز