حمید درخشان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

جونیور در اندازه پرسپولیس نیست/ جام حذفی فرصت اشتباه برای هیچ تیمی نمی‌گذارد/ علیپور خوب تغذیه نمی‌شود

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۵:۲۷:۴۲
کد خبر: ۹۰۴۳۳۶
جونیور در اندازه پرسپولیس نیست/ جام حذفی فرصت اشتباه برای هیچ تیمی نمی‌گذارد/ علیپور خوب تغذیه نمی‌شود
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: بعد از اولین بازی که از جونیور در پرسپولیس دیدم طی مصاحبه‌ای گفتم او در حد و اندازه‌های سرخ‌پوشان نیست

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید درخشان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درباره دیدار حساس این تیم مقابل ماشین سازی تبریز در مرحله یک شانزدهم جام حذفی به خبرنگار برنا گفت: به نظرم در تبریز سرخ پوشان بازی سختی خواهند داشت چراکه همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس با انرژی و روحیه مضاعف ظاهر می‌شوند تا خودشان را نشان بدهند و معمولاً در این گونه بازی‌ها تیم ضعیف‌تر هرکاری می‌کند تا در طول 90 دقیقه بازی گل نخورد و بتواند دیدار را به وقت اضافی و البته ضربات پنالتی بکشاند.

وی افزود: جام حذفی فرصت اشتباه برای هیچ تیمی نمی‌گذارد. اگر تیمی اشتباه کند جام را از دست داده و معتقدم پرسپولیس می‌تواند در جام حذفی به موفقیت دست پیدا کند. اینجا جام ساده‌تری نسبت به لیگ است و با برد چند بازی می‌توان به فینال راه یافت و امیدوارم پرسپولیس بتواند از عنوان قهرمانی‌اش در این جام نیز دفاع کند.

سرمربی اسبق سرخ پوشان در بخش دیگری از صحبت‌هایش پیرامون بازی جمعه مقابل شهرخودرو در مشهد نیز تصریح کرد: آن بازی سخت خواهد بود و شهرخودرو تیم خوبی است که بازیکنان حرفه ای دارد و پرسپولیس در یک هفته دو مانع سخت دارد و به امید خدا موفق شود هر دو را با پیروزی پشت سر بگذارد.

بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم ملی درباره عدم گلزنی علیپور و جونیور در خط حمله سرخ پوشان گفت: بعد از اولین بازی که از جونیور در پرسپولیس دیدم گفتم که او در حد و اندازه‌های سرخ پوشان نیست و علیپور به خوبی تغذیه نمی‌شود و البته نمی‌توان از حق گذشت که مهاجم برزیلی هم همین شرایط را دارد، ضمن اینکه این دو بازیکن نیز باهم هماهنگ نیستند و پرسپولیس در خط حمله مانند همیشه زهردار نیست. امیدوارم این مشکل هرچه زودتر برطرف شود به این معنا که مهاجمان به خوبی توسط هافبک‌ها تغذیه شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز