مطهری مقابل آبی‌ها خوشحالی نکرد؛

علاقه این ستاره به استقلال خبرساز شد+ عکس

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۶:۴۹:۳۶
کد خبر: ۹۰۴۳۴۹
علاقه این ستاره به استقلال خبرساز شد+ عکس
مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از دیدار هفته پنجم این تیم در لیگ برتر اعلام کرد همه از علاقه من به تیم استقلال خبر دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال ذوب آهن در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف استقلال تهران رفت و در نهایت به تساوی ۲ - ۲ رسید.

امیرارسلان مطهری در دقایق آخر بازی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند اما به دلیل علاقه‌اش به استقلال شادی نکرد و حتی پس از پایان بازی بیان کرد: همه از علاقه من به استقلال خبر دارند و این چیزی نیست که بر کسی پوشیده باشد.

cover_1440

حالا از باشگاه ذوب‌آهن خبر می‌رسد که قرار است مسئولان تیم ذوب با او جلسه‌ای برگزار کنند. یکی از مسئولان تیم اصفهانی در این باره بیان کرد: قرار است با او صحبتی درباره این موضوع داشته باشیم. مطهری جوان خوبی است و حق طبیعی هر فردی است که به یک تیم علاقه‌ داشته باشد اما وقتی در یک باشگاه است باید به تعهداتش عمل کند.

او افزود: امیر جوان بسیار خوب و آینده‌داری است و در تیم‌های دیگر هم بخواهد می‌تواند بازی کند. مطهری در چندسال گذشته عملکرد خوبی در فوتبال ایران داشته و ابتدای فصل نیز قرار بود به تیم آبی‌پوش پایتخت بپیوندد که این موضوع منتفی شد.

نظر شما