برای حضور در بازیهای جهانی ساحلی؛

نشست هماهنگی سرپرستان بازی‌های ساحلی جهانی ۲۰۱۹ برگزار شد

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۱:۱۰:۰۱
کد خبر: ۹۰۴۵۳۸
نشست هماهنگی سرپرستان بازی‌های ساحلی جهانی ۲۰۱۹ برگزار شد
نشست هماهنگی سرپرستان بازی های ساحلی جهانی قطر با حضور نصرالله سجادی مشاور رئیس کمیته ملی المپیک و پیمان فخری سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای ساحلی جهانی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این نشست پیمان فخری سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی های جهانی ساحلی قطر ، دکتر تقوی پزشک کاروان، موسوی زاده معاون سرپرست کاروان، حمیدرضا سلامی مدیر تشریفات کمیته ملی المپیک، محمود عبداللهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک و مهدی چراغی دیگر عضو کادر سرپرستی کاروان به همراه برخی ازسرپرستان و مربیان فدراسیون های فوتبال، کشتی و کاراته  حضور داشتند.

پیمان فخری در ابتدای نشست ضمن خیر مقدم واشاره به  اهمیت بازی های ساحلی جهانی، اعضای کادر سرپرستی کاروان  را معرفی کرد و درباره محل اسکان ورزشکاران، محل برگزاری مسابقات و تمرین،  قوانین و مقررات لازم الاجرا چه در زمان مسابقات و چه در زمان استراحت و تمرین، پوشیدن لباس های کاروان اعزامی کشورمان و قوانین مربوط به لباس مسابقات، حمل و نقل، نحوه و زمان تغذیه ورزشکاران و احترام به قوانین منشور المپیک و قوانین مربوط به ممنوعیت همراه داشتن هرگونه دارو  هماهنگی برای مصرف دارو و مکمل های مجاز با پزشک کاروان، نکاتی را مطرح کرد.

فخری درباره پاداش مدال آوران نیز گفت: پاداش مدال آوران در بخش انفرادی و تیمی مشخص شده اما هنوز قطعی نشده است و در جلسه این هفته هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک قطعی خواهد شد.

در ادامه نشست نصرالله سجادی ضمن تاکید بر تجربه خوب پیمان فخری در مسابقات مختلف افزود: حضور 97 کشور در نخستین دوره بازی های جهانی ساحلی نشانگر آینده خوب این رویداد بین المللی است .

وی با اشاره به کاروان اعزامی ایران به بازی های ساحلی گفت: باوجودی که کاروان بزرگی را به بازی های ساحلی جهانی اعزام نمی کنیم اما ترکیب بسیار خوبی داریم و امیدوارم سرپرستان تیم ها با انتقال مباحث و نکات دقیق این نشست به ورزشکاران، آنان را از اهمیت موضوع بخصوص رعایت و جدی گرفتن قوانین آگاه کنند تا کاروانی هماهنگ و موفق داشته باشیم.

همچنین در ادامه نشست ، دیگر اعضای کادر سرپرستی نکات مهم در حیطه مسئولیتشان مطرح کردند و در پایان نیز سرپرستان و مربیان تیم های اعزامی سوالات خود را مطرح کردند.

گفتنی است نخستین دوره بازی های ساحلی جهان ۲۰ تا ۲۴ در دو ساحل الغرافه و کاتارا و مجموعه ورزشی اسپایرا قطر با حضور1240 ورزشکار از 97 کشور برگزار می شود که 17 ورزشکاردر چهار رشته (فوتبال ساحلی، سنگنوردی، کشتی و کاراته) از کشورمان در این بازی ها شرکت می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز