میترا شعبانیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پیکان به دنبال قهرمانی در لیگ نیست/ شاید در انتخابی المپیک، والیبال نتیجه جالبی نگیرد

۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۹:۲۴:۱۹
کد خبر: ۹۰۴۷۸۴
پیکان به دنبال قهرمانی در لیگ نیست/  شاید در انتخابی المپیک، والیبال نتیجه جالبی نگیرد
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: باشگاه به دنبال قهرمانی نیست ولی با توجه به پتانسیل خوب بچه‌ها تلاش می‌کنیم جزو مدعیان باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، میترا شعبانیان، سرمربی تیم والیبال پیکان، درباره آخرین وضعیت تیمش برای حضور در فصل جدید لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: فعلا در حال یارگیری هستیم تا پس از بسته شدن تیم تمرینات‌مان را به طور جدی شروع کنیم. تا به امروز چند بازیکن جوان از تیم‌های‌ملی جوانان و نوجوانان جذب کردیم و سه ملی‌پوش هم از تیم بزرگسالان مانند الهام فلاح، مهتاب رحمانی و زهرا بحشی با پیکان قرارداد بستند در تلاش هستیم یک بازیکن قدرتی هم برای پیکان جذب کنیم ولی در حال حاضر برخی بازیکنان به دنبال لژیونر شدن هستند پس از مشخص شدن تکلیف این بازیکنان درمورد یار چهارم‌مان هم تصمیم گیری نهایی را انجام خواهیم داد.

او درمورد اهداف این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر عنوان کرد: هنوز تکلیف تعداد تیم‌های حاضر در لیگ مشخص نیست و طبق اعلام قبلی فدراسیون پنج تیم اعلام آمادگی کردند. اما با این وجود طبق صحبت‌های قبلی که انجام شده باشگاه به دنبال قهرمانی نیست ولی با توجه به پتانسیل خوب بچه‌ها تلاش می‌کنیم جزو مدعیان باشیم.

سرمربی تیم پیکان با اشاره به لزوم حضور تیم‌ملی بانوان در رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 تویکو گفت: به نظرم حضور در این مسابقات خیلی مهم است و هر طور که شده بهتر است یک تیم را حالا چه تیم‌ملی اصلی، چه تیم‌ملی جوانان و یا حتی تلفیقی از هر دو تیم را به انتخابی اعزام کنیم، چرا که در غیر این صورت رنکینگ‌مان خیلی تغییر خواهد کرد و اصلا به نفع والیبال بانوان نیست. درست است که در بازی‌های اخیر تیم‌ملی عملکرد خوبی نداشتیم و احتمالا در این مسابقات هم نتایج جالبی کسب نکنیم ولی تجربه خوبی برای بازیکنان خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز