برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود؛

سوپرفایت ۶ هزار دلاری کیوکوشین KWF

۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۸:۴۱:۲۰
کد خبر: ۹۰۴۹۹۰
سوپرفایت ۶ هزار دلاری کیوکوشین KWF
سبک کیوکوشین KWF ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های سوپرفایت حرفه ای کیوکوشین است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، این رقابتها با حضور قهرمانان مطرح و رنکینگ دار دو کشور ایران و روسیه، روز ۱۲ مهرماه سال جاری به میزبانی استان مازندران و در سالن سیدرسول حسینی شهر ساری انجام می شود.

محمد منصوری فرد نماینده و رییس سبک کیوکوشین KWF در ایران با اعلام این خبر افزود: در این مسابقات چهار قهرمان سرشناس و عنوان دار روس، در مقابل نمایندگان کشورمان قرار می گیرند و در پایان علاوه بر کمربند و حکم قهرمانی سازمان جهانی، نفرات اول ۱۰۰۰ و نفرات دوم ۵۰۰ دلار  جایزه نقدی دریافت خواهند کرد .

وی ادامه داد: این مبارزات در پنج راند دو دقیقه ای انجام می شود و از حساسیت و جذابیت زیادی برخوردار است.

منصوری فرد تصریح کرد: با توجه به اهمیت بازی ها، شیهان پینرو و تنی چند از مسئولین و داوران اتحادیه جهانی کیوکوشین به ایران خواهند آمد تا از نزدیک شاهد این مسابقه نفسگیر باشند.

رییس کیوکوشین KWF ایران در پایان یادآور شد:  گرفتن امتیاز میزبانی این مسابقات کار ساده ای نبود و حدود پنج سال تلاش کردیم تا توانستیم رویداد مهم را در ایران برگزار کنیم. مطمینا انجام اینگونه رقابتها سبب خواهد شد تا قهرمانان ایرانی فرصت بیشتری برای اثبات شایستگی های خود پیدا کنند و در ورزش کیوکوشین جهان بهتر شناخته شوند.

محمدصادق قنبری، بهزاد خضری، رحیم کمالی و محمد اسدی امین، چهار قهرمان ایرانی حاضر در این سوپرفایت هستند. قضاوت این مسابقات را دو داور ایرانی به همراه دو داور روس با نظارت شیهان واسیلی داور سرشناس اتحادیه جهانی کیوکوشین برعهده دارند.

photo_۲۰۱۹-۰۹-۲۹_۱۷-۳۸-۰۶

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز