ماشین‌سازی تبریز صفر-پرسپولیس تهران یک؛

برتری پرسپولیس در دقیقه ۱۰۱/ امیری حکم صعود را امضا کرد

۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۶:۰۷:۵۵
کد خبر: ۹۰۵۳۱۴
برتری پرسپولیس در دقیقه ۱۰۱/ امیری حکم صعود را امضا کرد
تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد ماشین‌سازی تبریز را از جام حذفی کنار بگذارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دیدار تیم های فوتبال ماشین‌سازی تبریز و پرسپولیس تهران از مرحله یک شانزدهم مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) از ساعت 15 امروز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار و پرسپولیس موفق شد با گل دیرهنگام وحید امیری حریف خود را شکست بدهد و راهی مرحله بعد شود.

در این دیدار پرسپولیس با لباس‌های یکدست قرمز، تیم ماشین‌سازی با لباس‌های یکدست سفید و تیم داوری با لباس‌های فسفری در زمین حاضر شدند.سفیدپوشان آغازگر نیمه اول بازی بودند. ​در دقیقه 2 پرسپولیس توسط نادری از سمت چپ ارسالی را روی دروازه میزبان داشت که توپ قبل از رسیدن به جونیور در اختیار لک قرار گرفت و طی آن گلر ماشین برای لحظاتی احساس ناراحتی داشت. در دقیقه 4 بازیکن میزبان در میانه زمین با مصدومیت جزیی مواجه و پس از مداوا بازی جریان یافت. در دقیقه 8 ارسال بشار از روی نقطه کرنر سمت راست، بازی را به جریان انداخت. ​در دقیقه 9 بشار رسن پاس خوبی را برای عبدی ارسال کرد که در یک صحنه مشکوک به پنالتی مهاجم سرخپوشان متوقف شد و داور بازی را ادامه داد. در دقیقه 11 ارسال امیری با ضربه مهاجم سرخپوشان همراه و به ضربه دروازه تبدیل شد. در دقیقه 12 آل کثیر بازیکن ماشین سازی در تله آفساید سرخپوشان قرار گرفت. در دقیقه 13 آل کثیر صاحب موقعیت شد که بیرانوند از محوطه هجده قدم خارج شد و توپ را با پا دور کرد. ​در دقیقه 15 سفیدپوشان برای دومین بار در تله آفساید میهمان قرار گرفتند. در دقیقه 16 ارسال بلند نادری از سمت چپ از کنار دروازه ماشین سازی گذشت. در دقیقه 18 سفیدپوشان صاحب کرنر از سمت راست شدند. ارسال توپ به ضربه دروازه تبدیل شد. ​در دقیقه 19 همکاری خوب نادری و امیری دو موقعیت را خلق کرد که طی آن ارسال های امیری دفع شد. ​در دقیقه 20 پرسپولیس صاحب یک کرنر از ست چپ شد. ارسال توپ در یک رفت و برگشت با ضربه آکروباتیک کنعانی زادگان همراه شد و توپ از کنار دروازه لک عبور کرد.

دقیقه 22 شیری در سمت راست متوقف شد و داور اعلام ضربه کاشته کرد. ارسال ترابی در شرایطی که بازیکنان میهمان معتقد بودند توپ به دست مدافع میزبان برخورد کرده با مصدومیت بازیکن میزبان متوقف شد. ​در دقیقه 25 نادری توسط شاهین ثاقبی متوقف و داور اعلام ضربه کاشته کرد. ارسال ترابی با ضربه سر مدافع ماشین سازی دور شد. ​در دقیقه 28 پرسپولیس در چند مرحله آهنگ دروازه میزبان کرد که بازیکنان سفیدپوش سراسیمه توپ‌های ارسالی را مهار و دور کردند. در دقیقه 29 ضربه نریمان جهان از کنار دروازه بیرانوند گذشت. در دقیقه 34 سفیدپوشان از سمت چپ ارسالی را روی دروازه سرخپوشان داشتند که در ادامه بازی به جریان افتاد. ​در دقیقه 35 ارسال شیری قبل از رسیدن به عبدی توسط لک دور شد و در ادامه ضربه قرمزپوشان در اختیار گلر ماشین سازی قرار گرفت. در دقیقه 38 خرم الحسینی بازیکن میزبان، بشار را متوقف کرد و داور اعلام ضربه کاشته نمود و به بازیکن میزبان تذکر داد. ضربه خوب ترابی توسط لک به کرنر از سمت راست برای قرمزپوشان مبدل گردید. سانتر ترابی در یک رفت و برگشت با ضربه خلیل زاده همراه و کرنر تکرار شد. ارسال ترابی دفع و بازی به جریان افتاد. ​در دقیقه 43 عزیز معبودی به جای شاهین ثاقبی که با مصدومیت مواجه شده بود، برای ماشین سازی به زمین آمد. ​حرکت خوب نادری از سمت چپ یک ضربه کاشته برای سرخپوشان در پی داشت. ارسال امیری با ضربه سر خلیل زاده از روی دروازه گذشت. داور برای نیمه اول، سه دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. ​این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

قرمزپوشان آغازگر نیمه دوم بازی بودند.در دقیقه 47 پرتاب امیری از سمت راست با ضربه عبدی وارد دروازه میزبان شد که داور قبل از آن اعلام آفساید کرده بود.در دقیقه 50 ارسال مسلمی پور از سمت چپ برای میزبان، به بیرون رفت.در دقیقه 53 ارسال خوب نادری در دستان لک قرار گرفت.​در دقیقه 57 شوت براندائو توسط لک به کرنر تبدیل شد. پاسکاری توپ با شوت های متوالی سرخپوشان و دفع لک به کرنر مبدل گردید. ارسال کرنر دفع شد.در دقیقه 59 ارسال توپ امیری با ضربه سر عبدی بازیکن سرخپوش به کنعانی زادگان رسید که در ادامه، ضربه او به تور دروازه ماشین سازی اصابت کرد اما داور اعلام آفساید نمود.​حامد لک هم برای سومین بار در این بازی، دچار مصدومیت شد و مورد مداوا قرار گرفت.در دقیقه 62 خرم الحسینی جای خودش را به محمد قادری برای ماشین سازی داد.​در دقیقه 63 سفیدپوشان ضد حمله ای را توسط مرادی تدارک دیدند که توپ او مهار شد.در دقیقه 64 علی علیپور به جای مهدی عبدی برای پرسپولیس به زمین آمد.در دقیقه 65 محمد انصاری به جای محمد نادری برای سرخپوشان وارد زمین شد.در دقیقه 67 شوت بشار رسن از روی دروازه لک به بیرون رفت.​در دقیقه 69 ترابی صاحب موقعت شد و به جونیور پاس داد که داور اعلام آفساید نمود.

در دقیقه 70 بابک مرادی از سمت راست دو مدافع سرخپوش را جا گذاشت اما ضربه او در دستان بیرانوند قرار گرفت.​داور به محسن ربیع خواه کارت زرد نشان داد.در دقیقه 74 ارسال بلند شیری از جناح راست از سمت دیگر زمین به بیرون رفت.احمد نورالهی هم به جای جونیور براندائو برای پرسپولیس وارد زمین شد.​در دقیقه 75 پرسپولیس از دو جناح صاحب ضربه کاشته شد. پاس ترابی به بشار و شوت زیبای او توسط حامد لک به کرنر تبدیل شد.در دقیقه 77 پرتاب امیری از سمت چپ در یک رفت و برگشت با ضربه خلیل زاده از بالای دروازه لک گذشت.در دقیقه 80 علی علیپور در محوطه جریمه ماشین سازی متوقف شد و داور نقطه پنالتی را نشانه رفت. علیپور پشت ضربه پنالتی ایستاد و ضربه او مهار شد.​بازی با اعتراض شدید کادر فنی و بازیکنان میزبان همراه شد و هشت دقیقه متوقف گردید. سرمربی و دو تن از نیمکت نشینان ماشین سازی اخراج و کارت گرفتند.

​داور برای نیمه دوم، 11 دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.در دقیقه 94 مسلمی پور از داور کارت زرد دریافت کرد.در دقیقه 98 مرادی توسط انصاری مهار شد و داور به او کارت زرد نشان داد. ارسال توپ دفع شد.​در دقیقه 99 دروازه بیرانوند با ضربه سر بازیکن ماشین سازی تهدید شد و توپ به بیرون رفت.​در دقیقه 101 ارسال زمینی و زیبای بشار از سمت راست با ضربه دیدنی تر وحید امیری، دروازه ماشین سازی باز شد.​در دقیقه 103 ماشین سازی صاحب یک ضربه کاشته از سمت چپ شد. شوت سامان نریمان جهان از کنار دروازه میهمان گذشت.این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت و سرخپوشان پایتخت به مرحله بعدی این مسابقات صعود کردند.

داوران:

کوپال ناظمی – محمدرضا ابوالفضلی – سعید علی نژادیان – مرتضی منصوریان

ناظر: حیدر شکور

ترکیب ماشین‌سازی:

حامد لک، محمد مسلمی‌پور، احمدرضا زنده روح، سامان نریمان جهان، شاهین ثاقبی، بابک مرادی، شاهین توکلی، علی آل کثیر، محمد سهراب نژاد، سیدمحمد خرم الحسینی، ادواردو دوسانتوس.

سرمربی: رسول خطیبی

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی، محمد نادری، مهدی شیری، محسن ربیع خواه، بشار رسن، مهدی ترابی، وحید امیری، مهدی عبدی و جونیور براندائو.

سرمربی: گابریل کالدرون

نظر شما