خوزستان قدمت زیادی در رشته ووشو دارد؛

علی‌نژاد: انتخابات مجمع خوزستان در سلامت کامل برگزار شد/ ووشو ایران ظرفیت بالایی در فتح سکوهای جهانی دارد

۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۵:۳۶:۵۷
کد خبر: ۹۰۵۳۴۲
علی‌نژاد: انتخابات مجمع خوزستان در سلامت کامل برگزار شد/ ووشو ایران ظرفیت بالایی در فتح سکوهای جهانی دارد
رییس فدراسیون ووشو گفت: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با صداقت و شفافیت کامل انتخابات را برگزار کرده و تمامی مراحل انتخابات با نظارت کامل فدراسیون بوده است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مهدی علی‌نژاد در حاشیه مجمع انتخابات رییس هیات ووشو خوزستان، اظهار کرد: خوزستان همواره یاد آور دفاع مقدس و شیرمردان و شیرزنانی است که جانانه از میهن دفاع کردند و این امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.

او ضمن تشکر از آقای هواشمی رییس اسبق هیات ووشو خوزستان، گفت: تا کنون اقدامات مناسبی در هیات ووشو خوزستان صورت گرفته و این هیات توانسته در سال گذشته رتبه سوم کشور را به خود اختصاص دهد.

رییس فدراسیون ووشو با اشاره به سلامت انتخابات برگزار شده امروز، افزود: بنده شهادت می‌دهم که آقای حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در نهایت انصاف و صداقت انتخابات را برگزار کردند.

علی‌نژاد بیان کرد: خوزستان؛ استان ریشه‌داری است و رشته ووشو در این خِطه از قدمت بالایی برخوردار بوده و همواره قهرمانان خوبی در دو بخش آقایان و بانوان به تیم ملی معرفی کرده است.

 او با بیان اینکه در سال های اخیر در جهان رشته ووشو رشد چشمگیری داشته و بیش از ۱۵۴ کشور در جهان عضو فدراسیون جهانی هستند، تصریح کرد: تیم ایران ۱۱ سال در اوج قرار داشته و سال ها نایب قهرمان دنیا بودیم و سال گذشته هم به عنوان قهرمانی جوانان جهان دست یافتیم.

رییس فدراسیون ووشو، اضافه کرد: تیم ایران علیرغم همه مشکلات موجود آمادگی و پتانسیل بالایی دارد و امیدوارم در مسابقات جهانی که در پیش رو داریم یکی از سکوها را به دست آوریم.

 علی نژاد با بیان این‌ که سطح مسابقات در کشور بسیار بالاست تصریح کرد: رقابت میان استان ها در مسابقات بسیار جدی بوده و سطح بسیار بالایی دارد و این رقابت ها به گونه ای است که قهرمانان کشور پس از مسابقات از آمادگی بالایی برای شرکت در مسابقات جهانی برخوردارند.

 او خوزستان را یکی از پر جمعیت‌ترین استان‌های کشور در رشته ووشو دانست و بیان کرد: خوزستان ظرفیت این را دارد که افراد و قهرمانان بیشتری در تیم ملی داشته باشد و می‌تواند با استفاده از مجموعه صنعت نفت در خوزستان که یک مجموعه‌ای با ظرفیت است، گام بلندی در توسعه رشته ووشو بردارد.

رییس فدراسیون ووشو در پایان تاکید کرد: تمامی مراحل انتخابات با نظارت کامل فدراسیون بوده و امیدواریم که اخلاق رعایت شود و همه در کنار هم تلاش کنیم تا رشته ووشو به موفقیت دست یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز