محمد پنجعلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی سوار بر بازی بود/ علیپور پشت پنالتی سرد شد/ بازیکنان با وسواس بیشتری خریداری شوند

۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۵:۲۵:۱۷
کد خبر: ۹۰۵۴۱۵
پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی سوار بر بازی بود/ علیپور پشت پنالتی سرد شد/ بازیکنان با وسواس بیشتری خریداری شوند
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است فشار روانی روی بازیکنان به ویژه بازیکنی مثل علیپور کم نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران با نتیجه یک بر صفر مقابل ماشین‌سازی تبریز به پیروزی رسید و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

محمد پنجعلی، پیشکسوت پرآوازه پرسپولیس، در این‌باره به خبرنگار برنا گفت: شکی وجود ندارد که پرسپولیس در تبریز مالک بی چون و چرای بازی و از هر نظر بهتر از حریف بود و توانست مزد حملات و زحمات خود را بگیرد و به مرحله بعدی صعود کند.

کاپیتان پیشین پرسپولیس در ادامه با انتقاد از برنامه‌ریزی صورت گرفته خاطرنشان کرد: چه در بازی مقابل سپاهان و چه در بازی آینده، پرسپولیس نسبت به حریفانش فرصت کمتری برای ریکاوری و آماده شدن دارد. پرسپولیس در بازی سپاهان دچار این مشکل شد و همه دیدند باشگاه پرسپولیس چه سرمایه هنگفتی دارد. تماشاگران بعد از شکست یکصدا تیم را تشویق کردند و نشان دادند چه فرهنگ بالایی دارند و همین موضوع باعث شد بازیکنان و کادرفنی انگیزه و روحیه بالایی بگیرند. تماشاگران فهیم شک نکنند با همین رویه تیم بهتر از این خواهد شد. از طرفی نمی‌توان تمام بازی‌ها را برد، اگر این‌گونه بود که فوتبال زیبایی نداشت. هرچند که بازیکنان پرسپولیس در سه سال اخیر اکثر بازی‌ها را برده‌اند.

پنجعلی در این خصوص که دلیل عدم گل شدن پنالتی علیپور را چه می‌داند و بهتر نبود بعد از 10 دقیقه توقف بازیکن دیگری این توپ را می‌زد؟ اظهار داشت: علیپور پشت پنالتی به قول معروف سرد شد و حریف عمدا زمان را کشت تا این اتفاق رخ دهد. چه تضمینی بود که پنالتی را شخص دیگری حتما گل می‌کرد؟ که آن وقت می‌گفتند چرا پنالتی‌زن را عوض کردید؟ به هرحال فشار روانی روی بازیکنان به ویژه بازیکنی مثل علیپور کم نیست. به هرحال همانگونه که پرسپولیس در این چند هفته روند صعودی خوبی داشته است و البته کالدرون هم با تغییر در ترکیب به شناخت کامل‌تری از تیمش رسیده، علیپور هم پایش به گلزنی باز خواهد شد.

رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شانس قهرمانی پرسپولیس در کدام جام بیشتر است؟ تصریح کرد: پرسپولیس قهرمان جام حذفی و لیگ است و در هر دو جام مدعی اصلی قهرمانی است و امیدوارم و معتقدم بچه‌ها توان دفاع از عناوین قهرمانی را دارند و اینکه بتوانند با کسب پیروزی در دیدارهای آینده دل هواداران را مثل همیشه شاد کنند.

پنجعلی در پایان پیرامون عدم رضایت از بازی‌های جونیور برزیلی گفت: همه منتظر هستند از این بازیکن یک عملکرد مثبتی ببینند. نمی‌خواهم بگویم فشار روی او نیست اما در این چند ساله چند بازیکن خارجی حتی بدون هماهنگی با سرمربی به تیم آمده‌ و رفته‌اند و فقط خرج روی دست باشگاه گذاشتند. کمیته فنی باشگاه باید قبل از دعوت بازیکن به کشور فیلم بازی‌هایش را دیده و او را تایید کند و بعد با وسواس آن بازیکن جذب شود. به هرحال هواداران مثل زمان برانکو از تیم حمایت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز