حمیدرضا طاهرخانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تور ایرانی بزرگسالان مستقیما در انتخاب تیم ملی تأثیرگذار است/ با فاصله نفر اول رنکینگ ایران می‌شوم

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۱:۳۵
کد خبر: ۹۰۵۸۳۲
تور ایرانی بزرگسالان مستقیما در انتخاب تیم ملی تأثیرگذار است/ با فاصله نفر اول رنکینگ ایران می‌شوم
بازیکن تنیس روی میز ایران گفت: تور ایرانی بزرگسالان در سال چهار مرحله دارد و مجموع امتیازات چهار دور رنکینگ ملی را مشخص می‌کند و مستقیما در انتخاب تیم ملی تأثیرگذار است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمیدرضا طاهرخانی بازیکن تنیس روی میز ایران که قهرمان دور اول تور ایرانی بزرگسالان شد طی گفتگو با خبرنگار برنا در این خصوص بیان کرد: این تور در سال چهار مرحله دارد و مجموع امتیازات چهار دور رنکینگ ملی را مشخص می‌کند و مستقیما در انتخاب تیم ملی تأثیرگذار است. این تور تقریبا بالاترین سطح مسابقات کشوری به شمار می‌رود که هر ساله در طول سال در ایران برگزار می‌شود. تقریبا تمامی نفرات خوب ایران در این رقابت شرکت کرده بودند، به جز یکی دو تا از بازیکنان که یا در مسابقات برون مرزی حضور داشتن و یا در لیگ‌های خارجی بازی می‌کنند. همه نفرات شرکت‌کننده تقریبا با تمام آمادگی آمده بودند و مسابقات سطح کیفی خیلی خوب بود.

وی افزود: میزبان این دوره از رقابت‌ها استان قزوین بود و من هم از این استان هستم، سالن مسابقات فوق‌العاده و در حد مسابقات جهانی بود. این سالن بین‌المللی شرایط برگزاری خیلی خوب داشت. کلا رنکینگ ملی بر اساس مسابقات  تور ایرانی است، یعنی امتیازات رنکینگ فقط از همین مسابقات حساب می‌شود.

طاهرخانی عنوان کرد: تقریبا هر یک ماه یک دور مسابقه برگزار می‌شود، در مجموع این سه دوره باید امتیازات لازم برای ورود به انتخابی تیم ملی را جمع کنیم و فکر می‌کنم در این چند ماه فشردگی مسابقات زیاد باشد، چون مسابقات لیگ برتر را نیز پیشرو داریم. مجموعا باید آمادگی‌ کامل خود را حفظ کنیم و خداراشکر در حال حاضر شرایطم خوب است. فکر می‌کنم با این کسب عنوان قهرمانی مرحله اول تور، با فاصله رنکینگ یک ایران شوم و سعی می‌کنم در طول سال رنکینگ یک ایران را حفظ کنم.

بازیکن تنیس روی میز ایران اظهار داشت: من تمام اردوهای تیم ملی را حضور داشتم، سه مرحله اردوی اخیری که حضور داشتم، به ارتقا سطح آمادگی‌ من کمک زیادی کرد. پس از هماهنگی که با فدراسیون کردم و به عنوان یار کمکی کنار تیم جوانان باشم تا بتوانم به آن‌ها هم کمک کنم. فکر می‌کنم انتخابی تیم ملی اواخر آذرماه برگزار می‌شود، من هم اگر بتوانم با رنکینگ 1 وارد انتخابی تیم ملی شوم و به عضویت تیم ملی جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه دربیایم. به هر حال شرایط سخت است اما تمام تلاش خودم را می‌کنم که در این چند ماه به سطحی که می‌خواهم برسم و امید دارم که بتوانم در  مسابقات  شرکت کنم.

وی در پایان گفت: در این تور نفرات به صورت انفرادی از شهری که معرفی می‌شوند، شرکت خواهند کرد. چون این مسابقات، قهرمان کشوری به حساب می‌آید این طور است، اما در رقابت‌های باشگاهی چون سرباز شدم در تیم رعد پدافند هوایی بازی می‌‌کنم. شرایط تیم خوب است و برنامه‌ریزی‌های زیادی داشتیم و از چند روز دیگر هم مسابقات لیگ شروع خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز