با انتشار پیامی؛

احمدی درگذشت زنده‌یاد کاشانی را تسلیت گفت

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۳:۴۴
کد خبر: ۹۰۶۱۶۳
احمدی درگذشت زنده‌یاد کاشانی را تسلیت گفت
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان درگذشت پیشکوت باشگاه پرسپولیس را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدعبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با انتشار پیامی درگذشت زنده یاد جعفر کاشانی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون

ضایعه درگذشت جعفر کاشانی پیشکسوت فرهیخته و ارشد باشگاه پرسپولیس و شخصیت برجسته فوتبال ملی ایران که عمر پربرکت خود را در راه اعتلای ورزش و فوتبال و خدمت به جوانان ایران عزیز گذراند موجب تأسف و تأثر جامعه ورزش کشور و به ویژه خانواده بزرگ فوتبال گردید.

جعفر کاشانی به عنوان یک مدیر و معلم دلسوز و عاشق فوتبال همواره دغدغه فرهنگ و منش و مرام اخلاقی در باشگاهها و میادین ورزشی را داشت و توصیه مؤکد ایشان به جوانترها و ورزشکاران و مربیان حفظ حرمت ورزش و درک جایگاه و مسئولیت فرهنگی و اجتماعی از سوی ورزشکاران و ادای وظیفه و دین نسبت به مردم و جامعه بود. توصیه ای که خود نسبت به اجرای آن در صف مقدم و پیشگام و پیش قدم بود.

اینک و در روز درگذشت این مرد بزرگ ورزش ایران ضمن عرض تسلیت به خانواده گرامی و بازماندگان عزیزش، از خداوند منان آمرزش و رحمت الهی را برای جعفر کاشانی عزیز مسئلت نموده و انشالله با حضور اهالی ورزش و فوتبال در مراسم تشییع و یادبود، یاد آن بزرگ مرد را گرامی خواهیم داشت.

سیدعبدالحمید احمدی

١٣٩٨/٧/١٠

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز