پرسپولیس بزرگترین خانواده دنیاست و خدمت به آن افتخار است؛

انصاری‌فرد: به خانواده نوروزی به‌خاطر این عزت و جایگاه هادی تبریک می‌گویم

۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۵:۳۳:۵۴
کد خبر: ۹۰۶۷۲۶
انصاری‌فرد: به خانواده نوروزی به‌خاطر این عزت و جایگاه هادی تبریک می‌گویم
مدیرعامل پرسپولیس در جریان مراسم بزرگداشت هادی نوروزی گفت: ما امروز هم دلتنگ هادی عزیز هستیم و هم داغدار استاد کاشانی، پرسپولیس بزرگترین خانواده دنیاست و خدمت به آن افتخار است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛حمد حسن انصاری‌فرد در جریان سخنرانی خود در مراسم سالگرد و بزرگداشت زنده یاد هادی نوروزی که امروز در کپورچال برگزار شد، اظهار داشت: بعد از حضور در مراسم بغض سنگینی داشتم و نمی‌توانستم حرف بزنم. خدا را شکر این بغض ترکید. امروز در حالی مرور خاطرات هادی نوروزی هنوز برای ما سخت است که عزادار یک مرد بزرگ یعنی استاد کاشانی هم شده‌ایم.

وی ادامه داد: خانواده پرسپولیس، بزرگترین خانواده دنیاست. افتخار می‌کنیم که خدمتگزار این خانواده هستیم. خدمتگزار کسانی هستیم که نامشان در این باشگاه جاودانه است و هوادارانی که این قدر با معرفت هستند. امثال هادی نوروزی نامشان در پرسپولیس جاودانه شده است. این مساله حتما دلایل قوی خودش را دارد. او همیشه رعایت شئونات را کرد و این عزت را هرکسی به دست نمی آورد.

من به بچه محل‌های هادی هم تبریک می‌گویم که هم یک چنین بچه محلی داشتند و هم خودشان این قدر با معرفت هستند که یاد او را زنده نگه دارند. این مراسم کار بزرگی است. این محبت و دوستی و مرام و معرفت است که باقی می‌ماند. من از اهالی روستا و عزیزان دیگری که در این مسیر تلاش می کنند تشکر می‌کنم. دیدن این صحنه‌ها، ما را هم مصمم‌تر و محکم‌تر می‌کند تا بتوانیم دل آن‌ها که برای این باشگاه می‌تپد را شاد کنیم.

انصاری‌فرد خاطرنشان کرد: من به خانواده هادی به ویژه به پدر، برادر، مادر، همسر و یادگارهای او هم تسلیت و هم تبریک می‌گویم که هادی عزیز در جایگاهی قرار گرفته که در چهارمین سالگردش چنین جمعیتی گرد هم بیایند. از خدای متعال می‌خواهم ما هم بتوانیم یک مسیری را برویم که اگر یک روز از دنیا رفتیم قدری از این شکوه و مقام برای ما هم باشد.

همچنین باز هم در این جا از استاد کاشانی یاد می کنم که فقدان او قابل جبران نخواهد بود.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان افزود: با توجه به اتفاقی که افتاد حال خوبی ندارم و زیاد وقت حاضرین را نمی‌گیرم. فقط می‌خواهم ما را هم دعا کنید تا در انجام کاری که در حال انجامش هستیم خدا ما را یاری کند.

نظر شما