عباس هاشم‌پور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فوتبال ساحلی ایران ابرقدرت جهان است/ فدراسیون فوتبال نگاه ویژه‌ای به ما دارد

۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۰۵:۳۱:۰۵
کد خبر: ۹۰۶۷۸۰
فوتبال ساحلی ایران ابرقدرت جهان است/ فدراسیون فوتبال نگاه ویژه‌ای به ما دارد
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: فوتبال ساحلی ایران ابر قدرت است اما بازی‌های دوستانه بین‌المللی برای هر تیم مخصوصا ما بسیار مهم است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عباس هاشم‌پور، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت اردوهای تیم ملی بیان کرد: خوشبختانه در ادوار گذشته، از مربیان و کسانی که در کنارم بودند و قبلا که به عنوان بازیکن کار می‌کردم، تجارب خیلی خوبی کسب کردم، پس از آن به عنوان مربی به تیم آمدم. کنار فرشاد فلاحت‌زاده که اولین مربی فوتبال ساحلی بود هم به عنوان بازیکن فعالیت داشتم و نکاتی را از او کپی برداری کردم. چندین سال کنار مارکو اوکتاویو بودم و اطلاعات بسیار خوب و به روزی از او گرفتم. مدرس فوتبال ساحلی هم هستم و آموزش‌های بسیار خوبی از مدرسان ساحلی دریافت کردم که انشاالله بتوانم این اطلاعات را وارد تیم کنم تا نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی اظهار داشت: ما یک اردوی بسیار خوبی در عمان داریم با هماهنگی دپارتمان فوتبال ساحلی و فدراسیون فوتبال و برنامه‌هایی که دادیم این اردو را فراهم کردند. خیلی تلاش کردیم این اردو هماهنگ شود، احتمالا آن‌جا دو بازی خوب با تیم عمان برگزار خواهیم کرد. پیش از آن اردویی در بوشهر داشتیم که از پایان آن بچه‌ها چند روز استراحت کردند و از هفتم مهر دوباره اردو شروع شد. عازم عمان هستیم و انشالله بتوانیم در این کشور اردوی بسیار خوبی داشته باشیم چون در روند روبه رشد فوتبال ساحلی تأثیر بسیار  زیادی دارد. بازی‌های دوستانه بین‌المللی برای هر تیم مخصوصا تیم فوتبال ساحلی بسیار مهم است.

هاشم‌پور افزود: من به رویدادهای قبل برنمی‌‌گردم و تفکر و تمرکزمان را برای این بازی‌ها گذاشتیم. الان باید ببینیم چه کار کنیم تا به هدفی که می‌خواهیم برسیم و انشالله بتوانیم نتیجه بگیریم. فوتبال ساحلی ایران یک ابرقدرت است، آن زمان نتیجه نگرفتیم ولی هیچی از ارزش‌‌های بچه‌های فوتبال ساحلی به نظر من به عنوان مربی کم نخواهد شد. بچه‌ها تلاش خودشان را کردند و یک اتفاق بود، انشالله بتوانیم مثل ادوار گذشته نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی عنوان کرد: من و محسن نصرالله‌زاده طی این مدت بازی‌های اوکراین، سنگال و پاراگوئه را رصد کردیم و فیلم‌های بازی‌های آن‌ها را دیدیم. اوکراین از تیم‌های بسیار خوب اروپا و سنگال یکی از تیم‌های خوب آفریقا است. پاراگوئه، کشور میزبان جام جهانی هم کارنامه خوبی دارد و همه تیم‌ها صاحب سبک فوتبال ساحلی هستند. سنگال در چند جام جهانی حضور پیدا کرده و اوکراین و پاراگوئه هم تیم‌هایی هستند که سابقه بسیار خوبی در  فوتبال ساحلی دارند. انشالله بتوانیم بازی به بازی شرایط را مهیا کنیم.

وی ادامه داد: در این بازی‌ها چهار گروه وجود دارد که از هر گروه یک تیم به مرحله بعد صعود می‌‌کند، شرایط سخت است اما تمام تلاشمان را می‌کنیم و تفکر ما این است که پله به پله در بازی‌ها پیش برویم و اگر به مرحله بعد صعود کنیم و با گروه روسیه و ژاپن بازی خواهیم داشت.

هاشم‌پور در پایان گفت: خوشبختانه شرایط بسیار خوب است، تاج واقعا تفکر خوب و نگاه ویژه‌ای نسبت به فوتبال ساحلی دارد. شکوری، ساکت و همه کسانی که در فدراسیون کار می‌کنند، نگاهشان مثبت است، مخصوصا شهریاری در زمان‌ها و سال‌های گذشته هر برنامه‌ای که ما خواستیم اجرایی کرد و انشالله با نتایج خوب این زحمات را جبران کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز