صمد مرفاوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مصدومیت دیاباته به ضرر استقلال شد/ در لیگ برتر هیچ بازی آسانی نداریم/ روحیه آبی‌پوشان بالا رفته است

۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۰۵:۱۰:۳۶
کد خبر: ۹۰۶۷۸۷
مصدومیت دیاباته به ضرر استقلال شد/ در لیگ برتر هیچ بازی آسانی نداریم/ روحیه آبی‌پوشان بالا رفته است
پیشکسوت تیم استقلال گفت: باتوجه به این که استقلال شرایط روحی بهتری دارد امیدوارم در بازی مقابل گل گوهر پیروز شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، صمد مرفاوی، پیشکسوت استقلال در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص دیدار این تیم با گل گهر بیان کرد: با توجه به بازی که استقلال روبروی گل ریحان در جام حذفی انجام داد و توانست پیروز شود، فکر می‌کنم تیم یک مقدار از لحاظ روحی و روانی وضعیت بهتری پیدا کرده است. استقلال واقعا نیاز به برد داشت و این پیروزی باعث شد که تیم شرایط بهتری نسبت به قبل آن داشته باشد. همین روحیه‌ای که دارند می‌تواند کمک کند تا تیم بتواند شرایط فنی بهتری داشته باشد، درست است زمان زیادی بین این دو بازی وجود نداشته اما انگیزه و امید می‌تواند به بچه‌ها کمک کند که کیفیت فنی تیم بهتر شود و برابر گل گهر وضعیت خوبی داشته باشند.

وی اظهار داشت: مصدومیت شیخ دیاباته برای تیم خوب نیست، اگر تیم کامل باشد و با تمام بازیکنانش بتواند در مسابقه شرکت کند، به نفع تیم خواهد بود و در این شرایط دست مربی باز است. وقتی مربی روی یک بازیکن حساب می‌کند و آن فرد آسیب می‌بیند، یک مقدار دغدغه تیم و مربی بالا می‌رود.

مرفاوی عنوان کرد: در این چند بازی آخر هم شرایط به همین شکل بود. دیاباته در بازی با پرسپولیس می‌توانست به تیم کمک کند اما به خاطر آسیب‌دیدگی که داشت این امر ممکن نشد. اگر دیاباته در آن بازی بود، واقعا وضعیت استقلال می‌توانست بهتر باشد.

پیشکسوت استقلال گفت: امیدوارم استقلال در بازی مقابل گل گهر پیروز شود، باتوجه به این که شرایط روحی بهتری دارد، انشاالله بتواند در این دیدار موفق باشد و شرایط خود را روز به روز بهتر کند. تیم گل گهر هم وضعیت مناسبی ندارد اما شاید با تمام وجود روبروی استقلال بازی کند و این دیدار می‌تواند برای استقلال هم سخت باشد. در لیگ برتر دیگر هیچ تیم آسانی نداریم و همه توانایی لازم را دارند و اکثر تیم‌ها مقابل استقلال و پرسپولیس با تمام توان بازی می‌کنند.

نظر شما