شهر خودرو یک-پرسپولیس صفر؛

رستگاری شهرخودرو در دقیقه ۹۳/ یحیی دوباره به پرسپولیس شوک داد

۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۹:۱۲:۳۳
کد خبر: ۹۰۷۰۱۱
رستگاری شهرخودرو در دقیقه ۹۳/ یحیی دوباره به پرسپولیس شوک داد
تیم فوتبال شهرخودرو توانست تیم پرسپولیس را شکست بدهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بازی رفت تیم‌های فوتبال شهر خودرو مشهد و پرسپولیس تهران از هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) از ساعت 18 و 15 دقیقه امروز جمعه 12 مهر 1398 در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد و شهر خودرو توانست با گل دقیقه 3+90 فرشاد فرجی پرسپولیس را شکست بدهد تا شاگردان یحیی گل محمدی دوباره به مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر شوک وارد کند.

در این دیدار، پرسپولیس با لباس‌های یکدست سفید، شهر خودرو با لباس‌های عنابی و تیم داوری با لباس‌های مشکی در زمین حاضر شدند. ​این مسابقه پس از یک دقیقه سکوت بمناسبت درگذشت جعفر کاشانی بزرگمرد فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس آغاز شد. سفیدپوشان میهمان، آغازگر نیمه اول بازی بودند. دقیقه 3 عنابی پوشان میزبان آهنگ دروازه میهمان کردند که توپ از کنار دروازه بیرانوند گذشت. ​در دقیقه 4 فرشاد محمدی مهر در سمت راست متوقف شد و داور اعلام ضربه کاشته برای میزبان نمود. ارسال سروش رفیعی به ضد حمله برای سفیدپوشان پرسپولیس تبدیل شد که در ادامه، بازی به جریان افتاد. در دقیقه 8 فرشاد محمدی مهر بازیکن شهر خودرو با آسیب دیدگی مواجه شد و از زمین خارج و به جای او فرشاد فرجی برای میزبان به زمین آمد. ​در دقیقه 13 پرسپولیس دست به ضد حمله‌ای خطرناک زد و تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت که شوت محکم بازیکن پرسپولیس به مدافع میزبان برخورد کرد و بازی به جریان افتاد. ​در دقیقه 14 درپی اشتباه سید مهدی رحمتی، توپ به علیپور برخورد کرد و از کنار دروازه شهر خودرو گذشت. ​در دقیقه 15 میزبان از سمت راست صاحب کرنر شد. ارسال رفیعی با ضربه سر مهاجم شهر خودرو، توپ  به تیرک دروازه برخورد کرد و بازی جریان یافت. پرس بازیکنان میزبان و یارگیری نفر به نفر آنها، بارها بیرانوند را صاحب توپ کرد و سفیدپوشان پرسپولیس مجبور بودند بازی را باز کنند. در دقیقه 21 مهدی ترابی توسط فرشاد فرجی در میانه زمین متوقف شد و داور به بازیکن شهر خودرو کارت زرد نشان داد. در دقیقه 23 حرکت خوب نعمتی از سمت راست با ارسال بی دقت او همراه شد که توپ در اختیار رحمتی قرار گرفت. ​در دقیقه 24 پاس بشار در سمت راست با ارسال نعمتی همراه شد که مدافع حریف توپ را به کرنر از سمت چپ برای پرسپولیس تبدیل کرد. سانتر زمینی ترابی دفع شد. یاد خاطره هادی نوروزی توسط هواداران گرامی داشته شد.

در دقیقه 25 ضربه فنی و خوب علی علیپور از کنار دروازه رحمتی به بیرون رفت. در دقیقه 26 عنابی پوشان از سمت راست به کرنر رسیدند. سانتر سروش رفیعی با ضربه سر علی نعمتی همراه شد که توپ به بیرانوند رسید. در ادامه، پرتاب بلند بیرانوند هواداران را به وجد آورد. در دقیقه 28 پاس زییا و دیدنی مهدی ترابی برای نادری ساخته و پرداخته شد که ضربه او از روی دروازه شهر خودرو گذشت. در دقیقه 29 شوت محکم علی علیپور از بالای دروازه رحمتی عبور کرد. ​در این دقایق، بازیکنان تیم شهر خودرو پس از یارگیری من تو من، به بازی فیزیکی و خشن روی آوردند تا از حملات خطرناک پرسپولیس جلوگیری کنند. ​در دقیقه 32 شوت سعید صادقی بازیکن میزبان با اختلاف از روی دروازه بیرانوند عبور کرد. در دقیقه 34 همکاری خوب بازیکنان پرسپولیس، موقعیتی را ایجاد کرد که ارسال نادری از سمت چپ توسط مدافعان حریف مهار و دفع شد. در دقیقه 37 قاسمی نژاد توسط سیامک نعمتی متوقف شد و داور به نعمتی کارت زرد نشان داد. ارسال رفیعی با خطا از سوی بازیکنان میزبان همراه شد. ​در دقیقه 39 ارسال عنابی پوشان روی سر یونس شاکری فرود آمد و ضربه سر او به زیبایی در اختیار بیرانوند قرار گرفت. در دقیقه 40 پرسپولیس از سمت چپ به کرنر رسید. ارسال بشار با سوت داور تکرار شد و بازی به جریان افتاد. ​در دقیقه 43 بازیکنان پرسپولیس حرکت خوبی را از سمت چپ در دستور کار داشتند که توپ‌گیری خوب نادری با اعلام خطا از سوی داور، بازی را متوقف کرد. در دقیقه 44 عنابی پوشان دست به حمله زدند که در نهایت داور اعلام ضربه دروازه نمود. در دقیقه 45 حرکت خوب سفیدپوشان، ترابی را صاحب موقعیت کرد که ضربه محکم او به تور کنار دروازه برخورد کرد. داور برای نیمه اول، یک دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

شهر خودرو آغازگر نیمه دوم بازی بودند. ​در دقیقه 47 عنابی پوشان از سمت چپ حرکتی را آغاز کردند که کنعانی زادگان این حرکت را مهار و در ادامه، بازیکن شهر خودرو مجبور به خطا روی این بازیکن شد. در دقیقه 49 سعید صادقی پس از سوت داور به نشانه آفساید، توپ را روانه دروازه میهمان کرد که داور از این صحنه با تذکر به بازیکن شهر خودرو گذشت. در دقیقه 52 ارسال سروش رفیعی از روی نقطه کرنر سمت راست، به ضد حمله برای پرسپولیس تبدیل شد که در ادامه، بازی به جریان افتاد. ​در دقیقه 55 کار خوب سفیدپوشان بشار را صاحب موقعیت کرد که ضربه او به رحمتی برخورد کرد.در ادامه، نورالهی متوقف شد و داور اعلام ضربه کاشته برای پرسپولیس کرد. شوت زیبای بشار از روی دروازه رحمتی گذشت. در دقیقه 59 حرکت و ارسال خوب سعید صادقی از جناح راست از روی سر شاکری عبور کرد. در دقیقه 61 بیرانوند با حرکتی دیدنی، شوت محکم بازیکن شهر خودرو را مهار نمود.در دقیقه 62 وحید امیری پاس خوبی را برای علیپور ساخته و پرداخته کرد که شوت زمینی او از کنار دروازه میزبان گذشت.

​در دقیقه 64 فرشاد فرجی بازیکن کارت گرفته میزبان، نادری را پشت محوطه جریمه با خطا متوقف کرد اما داور به او کارت نداد و یک ضربه کاشته برای سفیدپوشان پرسپولیس بدست آمد. ضربه مستقیم ترابی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 67 اکبر صادقی بازیکن شهر خودرو خطا کرد و در پی اعتراضات شدید خود، از داور کارت زرد دریافت کرد. ​در دقیقه 71 پرسپولیس در دو فرصت متوالی توسط نادری و امیری صاحب موقعیت شد که با خوش شانسی میزبان، بازی ادامه یافت.در دقیقه 73 روح ا... باقری به جای سروش رفیعی برای شهر خودرو به زمان آمد.در دقیقه 74 بازیکنان میزبان موقعیتی را تدارک دیدند که ارسال سعید صادقی از سمت راست، از جناح دیگر به بیرون رفت.​در دقیقه 76 عنابی پوشان دست به ضد حمله زدند که مهار شد و میهمان حمله ای را تدارک دید که ضربه بشار در دستان رحمتی قرار گرفت.در دقیقه 78 امیر قاسمی نژاد در پی اعتراض به داور، کارت زرد گرفت.

​امید عالیشاه به جای بشار رسن با بازوبند کاپیتانی به میدان رفت. در دقیقه 81 ارسال بازیکن عنابی پوش در دستان بیرانوند جای گرفت. در دقیقه 82 شوت ترابی از کنار دروازه شهر خودرو عبور کرد.​در دقیقه 84 شهر خودرو از سمت چپ به کرنر رسید. ارسال توپ به ضد حمله برای پرسپولیس تبدیل و در نهایت توپ مهار شد.کارلوس آلبرتو رودریگوئز به جای سعید صادقی برای شهر خودرو به زمین آمد.​در دقیقه 86 ارسال خوب عالیشاه با بیرون پا به علیپور نرسید و در اختیار رحمتی قرار گرفت.​در دقیقه 87 شهر خودرو بار دیگر از جناح چپ به کرنر رسید. سانتر قاسمی نژاد در یک رفت و برگشت تکرار شد و در ادامه، بازی به جریان افتاد.​در دقیقه 89 حسین ماهینی به جای سیامک نعمتی برای پرسپولیس به زمین آمد.در دقیقه 90 امیری هم جای خودش را به مهدی عبدی برای سفیدپوشان داد.داور برای نیمه دوم، سه دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. در دقیقه 93 شهر خودرو بار دیگر یک کرنر از سمت چپ گرفت. ارسال قاسمی نژاد با ضربه سر فرشاد فرجی به گل تبدیل شد.این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود شهر خودرو به پایان رسید.

 

داور: پیام حیدری

کمک ها: محمدرضا منصوری – رحیم شاهین

کمک داوران اضافی: حمید حاج ملک – رضا مهدوی

داور چهارم: فرهاد فرهادپور

ناظر داوری: رسول فروغی

 

ترکیب شهر خودرو:

مهدی رحمتی، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، سروش رفیعی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، سعید صادقی، محمدعلی فرامرزی، فرشاد محمدی‌مهر، یونس شاکری و علی نبی‌زاده.

سرمربی: یحیی گل محمدی

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، محمد نادری، محمد حسین کنعانی‌زادگان، محسن ربیع‌خواه، احمد نورالهی، وحید امیری، بشار رسن، سیامک نعمتی، مهدی ترابی و علی علیپور.

سرمربی: گابریل کالدرون

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز