راضیه طهماسبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ووشو پتانسیل بالایی در بخش آقایان و بانوان دارد/ چین رقیب اصلی ما در مسابقات جهانی است/ سعی می‌کنیم از ناداوری‌ها دور بمانیم

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۹:۴۷:۰۲
کد خبر: ۹۰۷۴۸۳
ووشو پتانسیل بالایی در بخش آقایان و بانوان دارد/ چین رقیب اصلی ما در مسابقات جهانی است/ سعی می‌کنیم از ناداوری‌ها دور بمانیم
سرمربی تیم‌ملی ووشو بانوان گفت: ووشو ایران پتانسیل خیلی بالایی در هر دو بخش بانوان و آقایان دارد و به نظر من تنها دلیلی که باعث می‌شود گاها نتایج را به حریف واگذار کنیم استرس بیش از حد در میدان رقابت‌هاست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، راضیه طهماسبی، سرمربی تیم‌ملی ووشو بانوان درباره میزان آمادگی تیمش پیش از حضور در مسابقات جهانی شانگهای در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: چند روزی است که پنجمین اردو را با بازیکنان اصلی شروع کردیم و به امید خدا 24 مهر عازم مسابقات هستم و از 27 مهر نیز اولین بازی خود را انجام خواهیم داد. در این مدت تمرینات آمادگی خوبی را سپری کردیم و علاوه بر تمرینات اختصاصی از سایر ووشوکاران داخلی نیز به اردو دعوت کردیم تا بازی‌های تدارکاتی خوبی را انجام بدهیم و به نظرم این روند تمرینات خیلی خوب بود و بچه‌ها به خوبی استفاده کردند.

او درمورد سطح مسابقات جهانی اظهار کرد: تا جایی که من اطلاع دارم حدو 90 کشور در این رویداد ورزشی شرکت کردند و اصلی‌ترین رقبای ما در این مسابقات نمایندگان کشورهای فیلیپین، مالزی، فرانسه و از همه مهمتر کشور میزبان یعنی چین خواهد بود. مسابقات جهانی همانطور که از عنوانش پیداست بهترین‌های جهان در آن حضور دارند بنابراین به هر قرعه‌ای که بخوریم رقیب را دست کم نخواهیم گرفت. علاوه بر این با توجه به این که چین میزبان رقابت‌هاست باید از ناداوری‌ها دور بمانیم تا بتوانیم عنوان قبلی خود را این بار هم تکرار کنیم.

طهماسبی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید در اولین حضورتان به عنوان سرمربی تیم‌ملی می‌توانید نتایج قابل قبولی را کسب کنید؟ گفت: خوشبختانه ووشو ایران پتانسیل خیلی بالایی در هر دو بخش بانوان و آقایان دارد و به نظرم تنها دلیلی که باعث می‌شود گاها نتایج را به حریف واگذار کنیم استرس بیش از حد در میدان رقابت‌هاست. اما با توجه به این که خواهران منصوریان و همچنین مریم هاشمی سال‌ها تجربه حضور در چنین رقابت‌هایی را داشتند خیالم آسوده است. خوشبختانه همه ملی‌پوشان نیز در این مدت منظم و هماهنگ بودند، بنابراین انتظار می‌رود نتایج خوبی را هم به دست بیاوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز