نیوشا مرادبخش در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هدف ما قهرمانی مجدد در لیگ برتر است/ تاسیسات دریایی همیشه حریفان خود را جدی می‌گیرد

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۱:۱۷:۵۳
کد خبر: ۹۰۷۴۹۸
هدف ما قهرمانی مجدد در لیگ برتر است/ تاسیسات دریایی همیشه حریفان خود را جدی می‌گیرد
عضو تیم هندبال تاسیسات دریایی گفت: لیگ با کیفیت‌تری را خواهیم داشت. تاسیسات دریایی همیشه همه تیم‌ها را رقیب جدی برای خود در نظر می‌گیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نیوشا مرادبخش، عضو تیم هندبال تاسیسات دریایی، درباره آخرین وضعیت این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: تمرینات تیم از آخر مرداد شروع شده البته من کمی دیرتر به تیم و در مجموع به تمرینات اضافه شدم. خوشبختانه تمرینات خوبی را انجام دادیم و شرایط روحی بچه‌ها خیلی خوب است، هرچند که تاخیر در شروع مسابقات کمی انگیزه بازیکنان را پایین آورد اما در حال حاضر دوباره به همان روزهای اوج آمادگی برگشتیم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا امسال هم تاسیسات دریایی می‌تواند جزو مدیان اصلی برای قهرمانی باشد یا خیر ؟ گفت: این تیم سال گذشته عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و امسال هم با همان هدف همیشگی و کسب عنوان قهرمانی در لیگ حاضر خواهد شد. امیدوارم لیگ خوبی را شاهد باشیم تا با انجام بازی‌های خوب و موثر به عنوان دلخواه‌مان نیز دست یابیم.

مرادبخش در پایان افزود: احساس می‌کنم امسال لیگ با کیفیت‌تری را خواهیم داشت. تاسیسات دریایی همیشه همه تیم‌ها را رقیب جدی برای خود در نظر می‌گیرد بنابراین در این فصل هم مهم نیست اولین بازی ما با کدام تیم است و آن تیم چه وضعیتی دارد برای ما مهم برد است که تلاش می‌کنیم از همان بازی نخست این هدف را دنبال کنیم.

نظر شما