جام جهانی والیبال ۲۰۱۹؛

معروف: نتیجه مقابل برزیل مهم نیست

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۷:۰۲:۵۵
کد خبر: ۹۰۷۵۵۱
معروف: نتیجه مقابل برزیل مهم نیست
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: در دو روز گذشته وضعیت خوبی داشته‌ایم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سعید معروف در نشست خبری بعد از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل استرالیا گفت: هر دو تیم یکدیگر را به خوبی می‌شناختند چون در ماه گذشته سه بازی با هم داشتیم و می‌دانیم که استرالیا کیفیت خوبی دارد. فکر می‌کنم امروز عملکردمان در خصوص سرویس‌ها عالی بود. در دریافت‌ها هم خیلی خوب کار کردیم و این به ما کمک کرد تا پیروز شویم و به یک نتیجه خوب دست پیدا کنیم.

وی درباره مصاف با برزیل هم افزود: در دو روز گذشته وضعیت خوبی داشته‌ایم. ما شروع خوبی در این رقابت‌ها نداشتیم ولی همه بازیکنان بهتر شده‌اند. ما فردا مقابل بهترین تیم دنیا بازی می‌کنیم و باید از بازی لذت ببریم و نتیجه نباید خیلی برایمان مهم باشد.

کاپیتان تیم ملی ایران درباره غایب بودنش در دو بازی قبلی و این که احتمال دارد مقابل برزیل هم بازی نکند، گفت: بازیکنان خوبی در تیممان داریم و در هر پست، بازیکنان جوانی حضور دارند. بنابراین فکر می‌کنم این یک استراتژی است. ما نمی‌دانیم فردا و روزهای دیگر چه بازیکنی به میدان می‌رود. پاسور دوم ما، جواد کریمی خیلی خوب بازی می‌کند و تمرکز کافی دارد. او در دو بازی قبلی به میدان رفته و ما برنده بودیم. من نمی‌دانم ولی فکر می‌کنم ما به همین شکل ادامه می‌دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز