پایان دور پنجم مسابقات شطرنج رده‌های سنی جهان؛

غلامی و داغلی دوم شدند، مهدیان به رده سوم صعود کرد

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۸:۵۱:۳۴
کد خبر: ۹۰۷۶۷۲
غلامی و داغلی دوم شدند، مهدیان به رده سوم صعود کرد
در پایان دور چهارم مسابقات رده‌های سنی زیر 14، 16 و 18 سال جهان، آرین غلامی در رده دوم و آرش داغلی در رده سوم جدول رده بندی رده سنی خود قرار گرفتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، دور پنجم مسابقات رده‌های سنی زیر 14، 16 و 18 سال جهان روز شنبه 13 مهر ماه در کشور هند برگزار شد و نمایندگان ایران برابر رقیبان خود به 5 پیروزی و یک شکست رسیدند.

در دور پنجم مسابقات آرین غلامی (زیر 18 سال)، طناز ازلی (دختران زیر 18 سال)، وصال حامدی‌نیا (دختران زیر 18 سال)، آرش داغلی (زیر 16 سال) و آنوشا مهدیان (دختران زیر 16 سال) موفق به کسب پیروزی شدند و پرنیان قمی (دختران زیر 14 سال) نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

بدین ترتیب در پایان دور پنجم مسابقات، آرین غلامی و آرش داغلی در رده دوم و آنوشا مهدیان در رده سوم جدول رده بندی گروه‌های سنی خود قرار گرفتند.

در مسابقات رده‌های سنی جهان 465 بازیکن از 63 کشور به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. بعد از هند میزبان که 145 بازیکن در این رقابت‌ها دارد، روسیه و آمریکا با 16 و 15 بازیکن، بیشترین نماینده را در مسابقات مذکور دارند. ایران در این مسابقات با 6 شطرنج‌باز شرکت کرده است.

نظر شما