به میزبانی شیراز صورت گرفت؛

قهرمانی مشکات الزهراصفی در رقابت‌های بین‌المللی جوانان

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۶:۳۹
کد خبر: ۹۰۷۷۲۱
قهرمانی مشکات الزهراصفی در رقابت‌های بین‌المللی جوانان
دختران کشورمان در فینال رقابت‌های بین‌المللی تنیس جوانان در شیراز به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، با برگزاری آخرین روز رقابت‌های بین المللی تنیس جوانان در شیراز، دختران کشورمان در فینال بازی‌ها‌ به مصاف حریفان خود رفتند.در فینال بخش انفرادی مشکات الزهرا صفی از ایران با نتیجه ۲ بر یک‌ مقابل درسا چراغی به برتری رسید و قهرمان شد، چراغی در جایگاه دوم ایستاد. ماندگار فرزامی دیگر نماینده ایران به همراه تنیسوری از لهستان عنوان سوم مشترک را از آن خود کردند.

همچنین پیش از این با برگزاری بخش‌ دو‌نفره زوج لهستان و ترکیه در جایگاه نخست ایستاد. زوج مهتا خانلو و مشکات الزهراصفی از ایران نائب قهرمان این دوره از رقابت‌ها را به دست آوردند و تیم‌های ترکیه و درسا چراغی و فاطمه سادات زنجانی از ایران سوم شدند.

به این ترتیب این دوره از مسابقات پس از یک هفته برگزاری به میزبانی هیات تنیس فارس روز یکشنبه با معرفی نفرات برتر و برگزاری مراسم اختتامیه پایان یافت. در جدول اصلی بخش پسران ۳۲ تنیسور از کشورهای ایران، اکراین، بلاروس، مالی، آلمان و چک و در بخش دختران، ۲۹ تنیسور از کشورهای ایران، بلژیک، ترکیه و لهستان حضور داشتند.یادآور می‌شود، سرداوری این دوره از رقابت‌ها برعهده امین مهدویان داور نشان سفید کشورمان بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز