در جریان اجلاس سالانه کنفدراسیون بادبانی آسیا؛

بسترهای آبی ایران مورد توجه رئیس فدراسیون جهانی قرار گرفت

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۵:۴۴
کد خبر: ۹۰۷۸۰۹
بسترهای آبی ایران مورد توجه رئیس فدراسیون جهانی قرار گرفت
جغرافیای منحصر به فرد و بسترهای آبی کشورمان مورد توجه مسئولان فدراسیون جهانی بادبانی قرار گرفت و رئیس فدراسیون جهانی قول حمایت ویژه برای توسعه این رشته در کشورمان را داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در جریان اجلاس سالانه کنفدراسیون بادبانی آسیا در عمان، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان با کیم آندرسن رئیس فدراسیون جهانی بادبانی دیدار و گفتگو داشت.

در این دیدار که فرصت مناسبی برای ارائه گزارشی از وضعیت بادبانی در ایران بود سهرابیان از پتانسیل جغرافیایی کشورمان برای توسعه این رشته پرمدال و برنامه‌های فدراسیون در همین راستا صحبت کرد.

رئیس فدراسیون جهانی بادبانی نیز با مناسب دانستن بستر آبی و تاکید بر ظرفیت‌های موجود در کشورمان اعلام کرد که با استفاده از این ظرفیت‌ها بادبانی ایران در مسیر توسعه قرار خواهد گرفت. برهمین اساس او قول حمایت‌های کامل از برنامه‌های بادبانی فدراسیون قایقرانی ایران را نیز داد.

در این جلسه کیم آندرسن تاکید کرد که فدارسیون جهانی بادبانی هرگونه کمک‌های فنی لازم برای توسعه این رشته در ایران را در اختیار فدراسیون کشورمان قرار می‌دهد. همچنین اعلام کرد که طی رایزنی با کشورهای قدرتمند در بادبانی ارتباط آن‌ها و فدراسیون کشورمان برای توسعه این رشته در ایران را تقویت خواهد کرد.

در این دیدار قرار شد تا فدراسیون قایقرانی ایران برنامه کامل توسعه بادبانی را در اختیار فدراسیون جهانی قرار بدهد تا مسئولان توسعه فدراسیون جهانی پس از مطالعه و ارزیابی، همکاری‌های لازم برای انجام این طرح را به عنوان مشاور انجام بدهند.

اجلاس سالانه کنفدراسیون بادبانی آسیا به میزبانی عمان درحال برگزاری است و علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی ایران با دعوت این کنفدراسیون راهی عمان شده است.محسن شیخلووند رئیس کمیته بین الملل فدراسیون نیز در این سفر سهرابیان را همراهی می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز