آزاده معینی:

ترکیب تیم ملی نسبت به بازی‌های پاراآسیایی تغییر کرده است

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۷:۱۶
کد خبر: ۹۰۷۸۲۱
ترکیب تیم ملی نسبت به بازی‌های پاراآسیایی تغییر کرده است
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان از برنامه‌ها و اهداف تیم برای سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آزاده معینی، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: تاکنون ۳ مرحله اردو آمادگی را پشت سر گذاشتیم و از همان اردو اول بازیکنان تیم ملی را با هدف جوانگرایی دعوت کردیم و اکنون حدود ۵۰ درصد بازیکنان ما جوان هستند.

وی ادامه داد: ترکیب تیم ملی نسبت به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا تغییر کرده است و سعی می‌کنیم لیست نهایی تیم برای مسابقات تایلند را ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه تشکیل دهند تا در کنار فرصت دهی به جوانان از تجربه دیگر ملی پوشان هم استفاده کنیم.

معینی افزود: در رقابت‌های آسیا و اقیانوسیه AOZ تایلند سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو توزیع می‌شود و ما تمام هدفمان کسب این سهمیه در کنار نمایش بهترین عملکرد تیم است و امیدوارم که بتوانیم در این مسابقات به این مهم دست پیدا کنیم.

وی عنوان کرد: در این اردو تمرینات را بر اساس تقویت کار دفاعی تنظیم کردیم تا نقاط ضعف تیم در این بخش رفع شود و بتوانیم دفاع خوبی در مسابقات داشته باشیم. چرا که در بسکتبال کار دفاعی مهم‌تر از حمله است و برای رسیدن به پیروزی باید دفاع خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: از مسئولان فدراسیون تشکر می‌کنم که از تیم ملی بانوان هم حمایت کردند و امیدوارم تا زمان مسابقات با برگزاری اردوهای مناسب سطح آمادگی ملی پوشان را ارتقا دهیم و در بهترین شرایط راهی تایلند شویم.

نظر شما