دردسر جدید سرخ‌پوشان برای دیدار با پیکان؛

آخرین وضعیت مبهم پرسپولیس و پنج ستاره تاثیرگذارش+عکس

۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۳:۰۱:۱۴
کد خبر: ۹۰۸۱۳۳
آخرین وضعیت مبهم پرسپولیس و پنج ستاره تاثیرگذارش+عکس
سرخ‌پوشان پایتخت برای دیدار در هفته هفتم لیگ برتر احتمالا پنج ستاره خود را در اختیار نخواهند داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، درحالی تیم‌های پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که 2 تیم تلاش می‌کنند تا با برد در این مسابقه، به رده‌های بالایی جدول برسند. سرخ پوشان برای این بازی فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی و شجاع خلیل‌زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند اما وضعیت کمال کامیابی‌نیا مبهم است و مشخص نیست به این دیدار می‌رسد یا خیر؟

البته وضعیت سیدجلال حسینی هم هنوز مشخص نیست. به هرحال پرسپولیس حداقل 4 یا 5 بازیکن تاثیرگذار خود را در این بازی در اختیار ندارد. دیروز خبری منتشر شد که نشان می دهد هافبک دفاعی قرمزها این روزها مشغول درمان کتف مصدومش است. آخرین خبر درباره وضعیت کمال این است که هر روز 2 جلسه فیزیوتراپی می‌کند و به گفته پزشکان نهایتا تا 1 ماه دیگر می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند.

photo_۲۰۱۹-۰۱-۰۶_۱۴-۲۹-۳۲

احمدزاده و خلیل‌زاده به دلیل آرای کمیته انضباطی دربی 90 از حضور در تیم‌شان محروم هستند و همچنین سیامک نعمتی نیز به دلیل 4 کارته شدن مقابل شاگردان حسین فرکی بازی نخواهد کرد.

این دیدار درحالی قرار است برگزار شود که سرخ‌ها با کسب 9 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارند و همچنین پیکانی ها با 5 امتیاز سیزدهم هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز