هفته هشتم لالیگا؛

جشنواره گل آبی‌اناری‌ها در نیوکمپ/ مسی مقابل سویا سنت‌شکنی نکرد

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۲۳:۳۰:۰۶
کد خبر: ۹۰۸۱۶۱
جشنواره گل آبی‌اناری‌ها در نیوکمپ/ مسی مقابل سویا سنت‌شکنی نکرد
تیم بارسلونا در خانه موفق شد به پیروزی پرگل مقابل سویا دست پیدا کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در چارچوب هفته هشتم لالیگای اسپانیا و در حساس‌ترین بازی این هفته دو تیم بارسلونا و سویا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند.

آبی‌اناری‌ها در این چند سال گذشته که نتایج خوبی را مقابل تیم سویا گرفته بودند در این بازی نیز برای خروج از بحران و عقب نماندن از کورس قهرمانی در خانه مقابل سویا قرار گرفتند. سوارز در دقیقه 27 با یک ضربه زیبا اولین گل را برای بارسلونا به ثمر رساند. این گل باعث شد که فاز هجومی بارسا بیشتر شود و آرتور ویدال در دقیقه 32 گل دوم را درون دروازه سویا جا داد. این پایان کار در نیمه اول نبود و دمبله دو دقیقه بعد توانست بازهم برای بارسلونا گلزنی کند تا خیال آبی‌اناری‌ها راحت شود.

در نیمه دوم بازهم این تیم بارسلونا بود که نبض کار را در دست گرفت هرچند که سویا نیز چند موقعیت برای گلزنی داشت ولی مهاجمان این تیم نتوانستند از فرصت‌ها استفاده کنند. لیونل مسی در این بازی مقابل سویا بازهم سنت‌شکنی نکرد و موفق شد بار دیگر مقابل این تیم به گل برسد. مسی در دقیقه 78 روی یک ضربه آزاد زیبا توانست گل چهارم را به ثمر برساند. این دیدار بدون حاشیه هم نبود و دو بازیکن بارسلونا از زمین اخراج شدند. هرچند که به نظر می‌رسید پیکه به عمد کارت زرد دوم را دریافت کرد که از زمین اخراج شود.

نظر شما