زهرا ساعی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

زیرساخت‌ها برای حضور بانوان در ورزشگاه وجود دارد/ مشکلات را در بازی اول رصد و برای آینده رفع کنیم/ اقدامات دولت بسیار موثر بود

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۵:۳۷:۵۶
کد خبر: ۹۰۸۳۸۲
زیرساخت‌ها برای حضور بانوان در ورزشگاه وجود دارد/ مشکلات را در بازی اول رصد و برای آینده رفع کنیم/ اقدامات دولت بسیار موثر بود
عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: در بازی ایران و کامبوج باید همه چیز را رصد کنیم و کاستی ها را بیابیم تا در آینده رفع شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ زهرا ساعی، نماینده تبریز، آذر شهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، پیرامون حضور بانوان در بازی ایران و کامبوج به خبرنگار برنا گفت: ما پیش از این هم در گفتگوهایی از این اقدام شایسته و نیکو قدرانی کرده‌ایم. این بازی حساسیت کمتری دارد و مسئولان زمان بسیار خوبی را برای حضور بانوان در ورزشگاه انتخاب کرده‌اند، ما به هیچ عنوان نباید ریسک کنیم و مسئولان اجرایی باید با صحه صدر فضای ورزشگاه را مدیریت کنند تا ان‌شاءالله در آینده به باز‌ی‌های حساس هم برسیم.

عضو فراکسیون زنان مجلس در ادامه با اشاره به این نکته که ایجاد زیر ساخت و مدیریت مهمترین نکته حضور بانوان است، خاطرنشان کرد: در این دیدار باید همه چیز را رصد کنیم و کاستی‌ها را بیابیم تا در آینده رفع شود. خوشبختانه زیر ساخت‌هایی فیزیکی در ورزشگاه بوجود آمده و حالا باید ببینیم، آیا این زیر ساخت کافی است. مشکلاتی که وجود دارد را در این دیدار پیدا و با سعه صدر آن را مدیریت کنیم تا برای بازی‌های آینده رفع و رجوع شود.

عضو فراکسیون ورزش درادامه عنوان کرد: ما در دولت قبل ابتدا از والیبال شروع کردیم و هیچ مشکلی هم تا به امروز به وجود نیامده است و خوشبختانه در دولت دوازدهم و با اقدامات وزیر ورزش و جوانان این حضور به فوتبال بسط و گسترش داده شد.

ساعی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار برنا مبنی بر اینکه آیا خود وی نیز در ورزشگاه حضور پیدا می‌کند؟ عنوان کرد: اگر بتوانم و در حوزه انتخابیه نباشم حتما به استادیوم می‌روم. به هرحال از مجلس قطعا نفراتی برای رصد وضعیت به ورزشگاه خواهند رفت و ان‌شاءالله که بدون هیچ مشکلی این مسابقه برگزار و تیم کشورمان به برتری دست پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز