محسن رضوانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پس از یک دهه اساس‌نامه فدراسیون‌های ورزشی به روز شده است/ ورود بانوان به ورزشگاه می‌تواند فضای جامعه را به سمت فرهنگی شدن ببرد

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۴:۵۲
کد خبر: ۹۰۸۴۹۸
پس از یک دهه اساس‌نامه فدراسیون‌های ورزشی به روز شده است/ ورود بانوان به ورزشگاه می‌تواند فضای جامعه را به سمت فرهنگی شدن ببرد
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو کشورمان گفت: اساس‌نامه فدراسیون‌های ورزشی کشورمان پس از گذشت یک دهه به روز شده و این مسئله تاثیر مثبتی در پیشبرد ورزش قهرمانی و همگانی خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محسن رضوانی، رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، در حاشیه نشست هم‌اندیشی دیپلماسی ورزش طی گفتگویی با خبرنگار برنا درخصوص تصویب اساس‌نامه فدراسیون‌های ورزشی توسط دولت بیان کرد: این خبر بسیاری خوبی است که بعد از یک دهه اساس‌نامه فدراسیون‌های ایران به روز شده، من هنوز مطلع جزئیات این موضوع نیستم اما در از مسائل کلی که در مورد آن صحبت می‌شود، می‌توانم بگویم این اتفاق خیلی به درد ورزش خواهد خورد.

وی افزود: این اساس‌نامه می‌تواند تاثیرات بسیار مثبتی در ورزش کشور ما داشته باشد و به پیشبرد ورزش قهرمانی و همگانی کمک‌های بسیار عالی خواهد کرد.

رضوانی در رابطه با ورود بانوان به ورزشگاه اظهار داشت: این موضوع مسئله است که بدون دلیل، از بیرون و مخصوصا توسط کسانی که دنبال سنگ‌اندازی در مسیر فرهنگی کشور هستند، مطرح می‌شود. فکر می‌کنم اگر این اتفاق با نظم و انضباط لازم انجام شود، هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در پایان گفت: مطمئن باشید اگر چند بار بانوان برای تماشای بازی‌های فوتبال به ورزشگاه بروند، به مرور زمان این مسئله کاملا عادی و طبیعی خواهد شد. این موضوع حتی می‌تواند در توسعه ورزش هم تاثیرگذار باشد. همچنین برای ورزشکاران ما انگیزه خیلی خوبی خواهد شد، وقتی مادر، خواهر و همسر بازیکن از نزدیک رقابت آن را تماشا می‌کند، در روحیه و انگیزه ورزشکار تاثیر بسیار خوبی دارد. این مسئله می‌تواند فضای جامعه را به سمت فرهنگی شدن پیش ببرد.

نظر شما