فریبرز عسگری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مسابقات گرندپری کم از المپیک ندارد/ مردانی تیم را در بلغارستان همراهی می‌کند/ در سه وزن شانس کسب سهمیه داریم

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۷:۴۲:۰۹
کد خبر: ۹۰۸۵۷۴
مسابقات گرندپری کم از المپیک ندارد/ مردانی تیم را در بلغارستان همراهی می‌کند/ در سه وزن شانس کسب سهمیه داریم
سرمربی تیم‌ ملی تکواندو ایران گفت: مردانی قطعا ما را در بلغارستان همراهی خواهد کرد و باید منتظر ماند و دید که چه نتیجه‌ای را می تواند کسب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فریبرز عسگری، سرمربی تیم‌ ملی تکواندو، درباره وضعیت تیم‌ ملی پیش از حضور در مسابقات گرندپری بلغارستان در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: خوشبختانه تمرینات تیم‌ ملی به شکل مطلوبی در حال برگزاری است. با توجه به این که مسابقات ژاپن از اهمیت بالایی برای ما برخوردار بود تمام توانمان را برای آن مسابقات گذاشتیم بنابراین برای رقابت‌های بلغارستان تقریبا با آمادگی 70-80 درصد آمادگی اعزام خواهیم شد. اما همانطور که گفتم تمرینان خوبی را سپری می‌کنیم همه بچه‌ها با انگیزه هستند و امیدوارم بتوانیم در بلغارستان نتایج خوبی را به دست بیاوریم.

او با اشاره به عملکرد قابل قبول ملی‌پوشان در ژاپن ادامه داد: آرمین هادی‌پور یکی از شانس‌های کسب مدال طلا در گرندپری ژاپن بود اما در فینال مقابل تکواندوکاری قرار گرفت که رنک اول دنیا را دارد و در دو سال گذشته مدال‌های فوق العاده‌ای گرفته بنابراین بازیکن معمولی نبود با این شرایط آرمین خیلی خوب پیش می‌رفت اما در یک لحظه غافلگیر شد و طلا را از دست داد. با این که این موضوع به ضرر ما تمام شد ولی از نظرم این اتفاقات در ورزش کاملا طبیعی است. مسابقات گرندپری کم از المپیک ندارد بنابراین هر بازیکنی که کم نقص باشد موفقیت از آن او خواهد بود که در آن بازی حریف کره کم نقص‌تر بود، در این مدت بارها فیلم مسابقه را دیدیم و قطعا تلاش خواهیم کرد برای مسابقات پیش رو این ضعف‌ها را جبران کنیم.

سرمربی تیم‌ ملی درمورد آخرین وضعیت سجاد مردانی پس از مصدومیت اظهار کرد: مردانی تقریبا یک هفته‌ای را به دلیل آسیب دیدگی با تیم نبود چون آسیب دیدگی جدی داشت ولی الان چند روزی است که به تیم و اردوها اضافه شده و خوشبختانه شرایط مساعدی دارد. مردانی ما را در بلغارستان همراهی خواهد کرد و باید منتظر ماند و دید که چه نتیجه‌ای را می تواند کسب کند.

عسگری درخصوص شانس کسب سهمیه المپیک 2020 گفت: ما در سه وزن شانس کسب سهمیه داریم بنابراین در این سه وزن هم تلاش‌مان را خواهیم کرد تا به امید خدا بتوانیم هر سه سهمیه را به دست بیاوریم.

او درباره علت افت فرزان عاشورزاده توضیح داد: فرزان بازیکن بسیار توانمندی است و در دوره‌ای مدال‌هایی را گرفت که دقیقا در سن رشد بود الان وضعیت‌اش کمی ثابت شده ولی تنها چیزی که به او آسیب جدی وارد کرده کم کردن وزن است. در حال حاضر یکی از بازیکنان توانمند و باهوش ماست و با تلاشی که از او می بینم امیدوارم که هرچه زودتر دوباره به روزهای اوج خود برگردد.

سرمربی تیم‌ ملی درمورد کیفیت فصل جدید لیگ برتر اظهار کرد: هفته اول و دوم لیگ روز گذشته برگزار شد به نظرم تا اینجا خیلی خوب بوده و اکثر ملی‌پوشان در تیم‌های مختلف تقسیم شدند. از نظر تعداد نیز شاهد افزایش تیم‌ها هستیم و با این شرایط لیگ خوبی را شاهد خواهیم بود.

عسگری در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید کدام تیم قهرمان فصل جدید لیگ باشد؟ گفت: هنوز هفته نخست مسابقات است و حدس زدن خیلی دشوار ولی با این حال به خاطر نفراتی که شهرداری ورامین جذب کرده فکر می‌کنم این تیم شانس بیشتری برای قهرمانی داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز