عصر امروز صورت گرفت؛

برگزاری دومین تمرین تیم ملی فوتبال

۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۹:۱۲:۴۵
کد خبر: ۹۰۸۶۵۱
برگزاری دومین تمرین تیم ملی فوتبال
دومین جلسه تمرین تیم ملی بزرگسالان فوتبال ایران برای آمادگی جهت بازی با تیم‌های ملی کامبوج و بحرین عصر امروز در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، 19 بازیکن تیم کشورمان زیر نظر مربیان تیم ملی به مرور برنامه‌های آماده‌سازی پرداختند. ملی پوشان ابتدا زیر نظر ویلموتس،‌وحید هاشمیان و بدنساز تیم ملی به گرم کردن و کار با توپ پرداختند. در این بخش از تمرین بازیکنان در چهار گروه برنامه‌های مختلفی را زیر نظر مربیان تیم ملی انجام  دادند .

بخش دیگر تمرین بازیکنان انجام پاس های بلند و کنترل توپ ، کار با توپ به وسیله ارسال پاس‌های کوتاه و همچنین کنترل و حرکت با توپ بود.

ملی پوشان پس از کار با توپ برای دقایقی استراحت کردند و بخش بعدی تمرین را زیر نظر مربیان آغاز کردند. در این بخش برخی بازیکنان کاور نارنجی پوشیدند تا در دو دسته به مرور برنامه‌های تیمی با دروازه‌های کوچک پرداختند.

گفتنی است؛ مهدی طارمی و مهرداد محمدی به علت حضور در ساختمان پک در تمرینات گروهی امروز حضور نداشتند .

سه دروازه‌بان تیم ملی نیز زیر نظر مربی دروازه‌بان‌ها برنامه‌های تخصصی خودشان را پیگیری کردند.

لازم به ذکر است، تمرین تیم ملی فوتبال در روز سه شنبه 16 مهر ماه از ساعت 17:00 در ورزشگاه آزادی ( زمین اصلی) برگزار خواهد شد که 20 دقیقه ابتدایی این تمرین برای پوشش خبری رسانه ها باز خواهد بود.

 

نظر شما