علیرضا ایزدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تمرینات کادر جدید فدراسیون تا به حال بسیار موثر بوده است/ نزدیک به مسابقات مهم کارشناس روانشناس به ما کمک می‌کند

۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۰۶:۰۱:۰۷
کد خبر: ۹۰۹۸۷۸
تمرینات کادر جدید فدراسیون تا به حال بسیار موثر بوده است/ نزدیک به مسابقات مهم کارشناس روانشناس به ما کمک می‌کند
پاراوزنه‌بردار تیم ملی گفت: زمانی که کادر جدید فدراسیون روی کار آمدند، گفتند باید در روز 2 بار تمرین کنیم، تا این جای کار این برنامه بسیار موثر بوده است.

به گزارش رگروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا ایزدی، پاراوزنه‌بردار تیم ملی ایران، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت اردوهای آمادگی خود بیان کرد: خداراشکر در این مرحله از اردوهای تیم ملی، کادرفنی تمرینات بسیار منظم و خوبی را برای ما در پیش گرفته و همه در تلاش هستند تا ما را به سطح آمادگی مورد نظر برای مسابقات آینده برسانند.

وی افزود: در حال حاضر برای مسابقات پاراوزنه‌برداری جهانی امارات آماده می‌شویم، در این رقابت‌‌ها سهمیه المپیک 2020 توکیو نیز توزیع خواهد شد. این تورنمنت آخرین شانس تمام کشورهای جهان برای کسب سهمیه است.

ایزدی اظهار داشت: من تقریبا یک سال با کادر قبلی فدراسیون تمرین کردم، زمانی که کادر جدید فدراسیون روی کار آمدند، طبق برنامه‌ریزی و هدف گذاری خود گفتند باید در روز 2 بار تمرین کنیم. تا این جای کار که این برنامه بسیار موثر بوده و توانستیم نتایج خوبی بگیریم، ان‌شاءالله که در آینده هم مثمرثمر واقع شود.

پاراوزنه‌بردار تیم ملی عنوان کرد: خود من به شخصه در تلاشم تا در مسابقات جهانی امارات  بهترین عملکرد خودم را به نمایش بگذارم، باتوجه به این‌که من تازه به جمع تیم ملی بزرگسالان اضافه شدم و ان‌شاءالله که بتوانم نظر کادرفنی را جلب کنم و در مسابقات المپیک بهترین نتیجه را به دست بیاورم.

وی گفت: در اردوی تیم ملی حسین توکلی، سرمربی تیم، مربیان، کادر فنی و محمدی، رئیس انجمن پاراوزنه‌برداری، تمام مسائل مرتبط با آمادگی جسمانی و روحی ما را پیگیری می‌کنند، از نظر تغذیه‌ای حواسشون به ما هست و مسائل روانشناختی ما را دنبال می‌‌کنند. خود محمدی از قهرمانان سابق و بزرگ کشور ما است و کمک‌های خیلی خوبی می‌تواند  کمک کند. علاوه‌ بر این وقتی نزدیک مسابقات می‌شویم کارشناس روان‌شناس جداگانه برای تیم می‌آورند اما الان خود مربیان هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز