حمید صداقت در گفتگو با خبرگزاری برنا:

قهرمانی پارالمپیک دور از دسترس نیست/ مربیان و کادر فنی از لحاظ روحی و روانی خیلی خوب با ما کار کردند

۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۰۹:۴۰:۳۰
کد خبر: ۹۰۹۸۹۴
قهرمانی پارالمپیک دور از دسترس نیست/ مربیان و کادر فنی از لحاظ روحی و روانی خیلی خوب با ما کار کردند
بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر آقایان گفت: قهرمانی پارالمپیک چشم انداز بسیار بزرگی است چون تیم‌های بسیار قوی در جهان داریم اما دور از دسترس نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید صداقت، بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر آقایان، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت اردوهای تیم ملی بیان کرد: تمرینات ما بسیار خوب پیش می‌رود و اردوها خیلی عالی است. کادر فنی به صورت خیلی منظم کارهایش را انجام می‌دهد و بچه‌ها همه جوره همکاری می‌کنند. تمرینات تا به حال خیلی خوب بوده و همه چیز در اردو بسیار منظم است.

وی افزود: کارشناس تغذیه و روانشناس به صورت تخصصی کنار تیم نداریم اما خود مربیان همیشه در این زمینه‌ها به ما کمک می‌کنند و اعضای کادرفنی از بهترین روان‌شناسان کشور هستند. این اولین مرحله اردوی آمادگی ما است و تا به حال روان‌شناس متخصص نداشتیم.

صداقت اظهار داشت: چون نزدیک پارالمپیک 2020 توکیو هستیم، بچه‌ها خیلی بیشتر از قبل متحد شدند و شرایط بهتر شده است. مربیان و کادرفنی از لحاظ روحی و روانی خیلی خوب با ما کار کردند، علاوه بر این تمرینات بسیار منظمی را دنبال می‌کنیم و تا به حال نتایج بهتری نسبت به قبل کسب کردیم. در حال حاضر برای حضور در مسابقات آسیا اقیانوسیه که انتخابی پاراالمپیک 2020 توکیو نیز هست آماده می‌شویم، این رقابت‌ها به میزبانی تایلند برگزار می‌شود.

بازیکن تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در پایان گفت: مسلما ایران یکی از قدرت‌های آسیاست و حتی تیم‌های قاره اقیانوسیه هم جلوی ایران حرفی برای گفتن ندارند. به نظر من در این تورنمنت نتایج خیلی خوبی خواهیم گرفت. خیلی سخت می‌شود درخصوص نتیجه‌ پارالمپیک صحبت کرد اما با توانی که در بچه‌های می‌بینم، احتمالی بتوانیم مدال‌آور باشیم، خیلی زیاد است. با برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های مسئولین و استعدادهای خوبی که در کشور داریم، مسلما می‌توانیم خیلی بهتر از پیش نتیجه بگیریم. قهرمانی پارالمپیک چشم انداز بسیار بزرگی است چون تیم‌های بسیار قوی در جهان داریم اما دور از دسترس نیست.

نظر شما