مهدی کیانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برای رسیدن به قهرمانی باید در همه مسابقات برنده باشیم/ داوری‌ها به سود سپاهان نبوده است

۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۲:۳۳
کد خبر: ۹۰۹۹۳۶
برای رسیدن به قهرمانی باید در همه مسابقات برنده باشیم/ داوری‌ها به سود سپاهان نبوده است
کاپیتان تیم سپاهان گفت: هر بازی حکم فینال را دارد و برای رسیدن به قهرمانی باید در همه بازی‌ها برنده باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی کیانی، کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان، درباره وضعیت این تیم در 6 هفته سپری شده در لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه قبل از شروع لیگ تمرینات خوبی را سپری کردیم و نتیجه آن را هم در این 6 هفته دیدم و تا به امروز بدون دریافت گل در صدر جدول قرار داریم. امیدوارم در ادامه نیز با حمایت باشگاه، هواداران و تلاش کل تیم این روند را ادامه دهیم.

او در پاسخ به این سوال که در حال حاضر کدام تیم‌ها را مدعی اصلی قهرمانی می دانید؟ بیان کرد: به نظرم خیلی زود است بخواهیم درخصوص قهرمان فصل حرفی بزنیم چراکه هنوز نیم فصل هم از لیگ سپری نشده ولی با این شرایط طبیعتا 5 تیم صدر جدول می‌توانند از مدعیان اصلی برای قهرمانی باشند.

کاپیتان سپاهان درخصوص وضعیت داوری نیز اظهار کرد: متاسفانه برخی معتقد هستند که داوری‌ها در این فصل به سود سپاهان است ولی کاملا بنده این ادعاها را رد می‌کنم، برای مثال در بازی با ذوب‌آهن گل آنها آفساید نبود ولی بازیکن حریف قبل از گل کاملا روی من خطا کرد. شایستگی تیم ما با این حرف‌ها کم نمی‌شود و با قدرت ادامه می‌دهیم تا در نهایت جام را تحویل هواداران بدهیم.

کیانی در پایان درباره دیدار با گل‌گهر سیرجان در هفته هفتم رقابت‌ها گفت: هر بازی حکم فینال را دارد و برای رسیدن به قهرمانی باید در همه بازی‌ها برنده باشیم، بنابراین مقابل این تیم هم تمام توان‌مان را برای پیروزی خواهیم گذاشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز