ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اصلی‌ترین حریف ما عراق است/ ویلموتس مقابل بحرین محک جدی می‌خورد/ حضور بانوان در ورزشگاه آزادی بهترین اتفاق بود

۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۵:۲۴:۰۸
کد خبر: ۹۱۰۲۳۸
اصلی‌ترین حریف ما عراق است/ ویلموتس مقابل بحرین محک جدی می‌خورد/ حضور بانوان در ورزشگاه آزادی بهترین اتفاق بود
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است بازی با بحرین محک جدی برای مارک ویلموتس و شاگردانش است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ناصر ابراهیمی، پیشکسوت فوتبال ایران، درباره برد پرگل تیم ملی فوتبال مقابل کامبوج به خبرنگار برنا گفت: تیم کامبوج جزو تیم‌های درجه چهارم و ما تیم درجه یک آسیا هستیم. در این بازی 14 گل زدیم و می‌توانستیم چند گل دیگر هم بزنیم.

وی افزود: من بسیار موافق این هستم که این بازی باید انجام می‌شد تا بازیکنان بتوانند دستورات و تاکتیک موردنظر را در زمین پیاده کنند و یک پیش درآمد و بازی تمرینی خوبی بود برای بازی‌های آینده. واقعیت این است که من به سیستم 3-3-4 اعتقاد دارم اما با این شرط که یکی از مدافعان گوش به حمله اضافه شود. به هرحال نکته مهم بازی آینده ما مقابل بحرین است و اگر تیم ویلموتس بتواند در آنجا به این تیم 3 یا 4 گل بزند به او تبریک می‌گویم. البته این برد هم تبریک دارد اما آن موقع سرمربی تیم ملی از یک محک جدی موفق بیرون می‌آید.

سرمربی اسبق تیم ملی در ادامه پیرامون صعود کشورمان از این گروه عنوان کرد: ما از این گروه صعود خواهیم کرد و رقیب اصلی نیز عراق است. در نهایت هم فکر می‌کنم با توجه به قدرت خوب تیم ملی کشورمان و لژیونرهایی که داریم بتوانیم به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کنیم. من فکر می‌کنم ویلموتس باید روی خط دفاع بیشتر کار کند و همه بازی‌ها به این شکل پیش نخواهد رفت. با جمله پیروانی موافقم که جای شجاع خلیل‌زاده در تیم ملی خالی است.

ابراهیمی پیرامون حضور بانوان در ورزشگاه آزادی گفت: اتفاق خوبی رخ داد که باید گسترش پیدا کند و به نظر من باید شرایطی فراهم شود که خانواده‌ها به ورزشگاه بروند. به هرحال اگر در این‌باره با دقت و کم‌کم پیش برویم، می‌توانیم به این مهم هم دست پیدا کنیم و فعلا باید به جایی برسیم که حضور خانم‌ها به بازی‌های لیگ هم برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز