حکیم منصوری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عدم حضور لژیونر‌ها در عملکرد تیم ملی تاثیرگذار است/ اگر ویلچر مناسب نباشد کار خاصی نمی‌توانیم بکنیم

۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۶:۳۰:۰۷
کد خبر: ۹۱۰۲۷۰
عدم حضور لژیونر‌ها در عملکرد تیم ملی تاثیرگذار است/ اگر ویلچر مناسب نباشد کار خاصی نمی‌توانیم بکنیم
کاپیتان تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: ویلچر حکم کفش مناسب یک بسکتبالیست را برای ما دارد، اگر مناسب نباشد کار خاصی نمی‌توانیم بکنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حکیم منصوری، کاپیتان تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت تیم ملی بیان کرد: در کل شرایط اردوهای و نفرات تیم ملی بسیار خوب است، یکسری از بچه‌ها تازه وارد تیم ملی شدند و برای کسب تجربه آمدند، اگر این نفرات توانایی و استعداد لازم را داشته باشند، با نظر کادر فنی در انتخابی‌ها جایگزین خواهند شد.

وی افزود: عدم حضور لژیونر‌های کشورمان در این مرحله از اردو تاثیرگذار است. بچه‌ها یک مرحله از لژیونرهای ما پایین‌تر هستند اما تمام تلاش خود را می‌کنند و تمام کارهایی مورد نظر مربیان را به راحتی انجام می‌دهند.

منصوری اظهار داشت: وضعیت تیم ملی از نظر آمادگی جسمانی و روحی خوب است، فقط یک مقدار مشکل امکانات داریم که قول دادند این مشکلات رابرطرف کنند. اگر این مسئله رفع نشود با مشکلات متعدد سخت افزاری مواجه هستیم. اگر در تمرینات لاستیکی خراب شود، هیچ امکاناتی نداریم که آن را عوض کنیم و بازیکن باید کنار بنشیند.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال با ویلچر عنوان کرد: در تمرینات ما تعمیر کار حضور دارند ولی وسایل لازم را ندارد، یکسری از ویلچرها از خارج از کشور با هزینه شخصی بچه‌ها و با مبالغ 70-80 میلیون خریداری و وارد می‌شود، یکسری ویلچرهای داخلی هم هستند که سطح آن‌ها پایین‌تر از ویلچرهای خارجی است.

وی ادامه داد: تجهیز بودن امکانات خیلی تاثیر دارد، این ویلچرها به جای پای ما است و کیفیت آن‌ها خیلی در عملکرد ما تاثیرگذار است. در این رشته ویلچر حکم کفش مناسب یک بسکتبالیست را برای ما دارد، اگر مناسب نباشد کار خاصی نمی‌توانیم کنیم.

منصوری در پایان گفت: تفکر بچه‌ها و کادر فنی این است که روی سکو برویم و مطمئنا هم می‌رویم. از وزارت ورزش و دوستانی که می‌توانند به ورزش معلولین کمک کنند، خواهش می‌کنم حمایت‌های خود را بیشتر کنند زیرا با این وضعیت اقتصادی تهیه ویلچر، وسایل مورد نیاز و حتی زاپاس چرخ‌ها خیلی سخت است و امکان پذیر نیست.

نظر شما