پیروانی به کادرفنی اضافه می‌شود؛

تاج: انتخاب استیلی با نظر کمیته فنی فدراسیون بود/ به صعود تیم امید به المپیک بسیار خوشبینم

۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۱:۲۷:۱۷
کد خبر: ۹۱۰۴۸۲
تاج: انتخاب استیلی با نظر کمیته فنی فدراسیون بود/ به صعود تیم امید به المپیک بسیار خوشبینم
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: برای قبول سرمربیگری تیم امید با مربیان زیادی صحبت کردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج در نشست ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک درباره تغییرات کادرفنی تیم امید ایران گفت: بعد از کرانچار گزینه قطعی ما انتخاب مربی داخلی بود و برای همین با مربیان زیادی وارد گفتگو شدیم یحیی گل محمدی، حسین فرکی، امیر قلعه نویی، مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان از جمله گزینه های مدنظر آقای استیلی بودند که هیچ یک سرمربیگری تیم امید ایران را قبول نکردند.

تاج در گزارش به وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: در نهایت به آقای مجیدی رسیدیم و بعد از مدتی نظر کمیته فنی فدراسیون لزوم تغییرات در کادرفنی تیم امید بود و آقای استیلی در نهایت با نظر کمیته فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شد. 

رئیس فدراسیون با اشاره به انسجام و وزن فنی کادر هدایت تیم امید ایران گفت: مجموعه خوب و همدلی الان در راس تیم امید ایران حضور دارد و به زودی امیرحسین پیروانی هم به این جمع اضافه می شود. 

تاج درباره شانس تیم امید برای صعود به المپیک توکیو افزود: به این تیم بسیار امیدوارم و امیدهای ایران نفر به نفر از همه حریفان بهتر هستند. شانس زیادی برای صعود داریم و از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می خواهم پشتیبانی بیشتری از این تیم و فدراسیون داشته باشند.

نظر شما