امید حمیدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حضور دوباره مهرام جذابیت بیشتری را به لیگ برتر بسکتبال می‌دهد/ امسال شانس قهرمانی نداریم

۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۹:۲۷:۱۹
کد خبر: ۹۱۰۶۵۰
حضور دوباره مهرام جذابیت بیشتری را به لیگ برتر بسکتبال می‌دهد/ امسال شانس قهرمانی نداریم
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری قزوین گفت: حضور دوباره تیم مهرام قطعا جذابیت بیشتری را به لیگ برتر می‌دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ امید حمیدی، سرمربی تیم بسکتبال شهرداری قزوین، درباره آخرین وضعیت این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: از پنجم شهریور تمرینات‌مان را آغاز کردیم و تا شروع فصل نیز طبق برنامه‌ریزی که انجام دادیم پیش خواهیم رفت تا نماینده شایسته‌ای برای استان قزوین در لیگ برتر باشیم. در این رابطه یک بازی دوستانه با تیم شیمیدر برگزار کردیم و یک بازی هم با تیم شهرستانی قزوین انجام دادیم فعلا برای برگزاری چند دیدار تدارکاتی نیز برنامه‌ریزی کردیم که قطعا تا شروع لیگ انجام خواهیم داد.

او با اشاره به نقل و انتقالات لیگ اضافه کرد: تقریبا شاکله اصلی تیم را حفظ کردیم ولی بازیکن‌هایی مانند سامان طائرپور، وحید اسلامی، نوید فرهانی، محمدرضا مرادیان و امیررضا شه‌روش امسال به ما اضافه شدند امیدوارم بتوانیم در کنار هم بازی‌های خوبی را در لیگ برتر ارائه دهیم.

حمیدی درخصوص کیفیت لیگ امسال نیز یادآور شد: فکر می‌کنم امسال لیگ با کیفیت‌تری داشته باشیم. حضور دوباره تیم مهرام قطعا جذابیت بیشتری را به لیگ می‌دهد، از طرفی حضور تیم‌های خوبی مانند شیمیدر، نفت آبادان، پتروشیمی و چند تیم دیگر قطعا نشان از کیفیت خوب لیگ می‌دهد. البته امسال تعداد تیم‌ها نیز افزایش یافته بنابراین تعداد بازی‌ها نیز بیشتر می‌شود و همین مسئله به تنهایی می‌تواند کمک زیادی به پویایی لیگ بکند.

سرمربی شهرداری قزوین درباره نبود ویدیوچک در لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: قطعا استفاده از ویدیوچک کمک زیادی به بالا رفتن سطح کیفی لیگ می‌کند اگر اینگونه نبود کشورهای بزرگ دنیا هرگز از این تکنولوژی استفاده نمی‌کردند اما در هر صورت این کار هزینه زیادی دارد ولی باید برای این قسمت ماجرا هم کاری صورت بگیرد چرا که اگر قرار باشد ما هر سال این مسئله را به مشکلات مالی ارتباط دهیم نمی‌توانیم حرفی از پیشرفت بزنیم.

او درپایان درمورد شانس قهرمانی در لیگ گفت: در این مورد باید واقع‌نگر باشیم ما بازیکن ملی‌پوش نداریم، بازیکن خارجی جذب نکردیم و با این شرایط قرار است مقابل تیم‌های بزرگی بازی کنیم که از هر جهت شرایط بهتری نسبت به ما دارند ولی با این شرایط ما تلاش خواهیم کرد و با تفکر برد در هر بازی مقابل تیم حریف حاضر خواهیم شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز