سهیلا نظام‌آبادی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اگر تیم حریف دفاعی بازی نمی‌کرد گل‌های بیشتری می‌زدیم/ بی‌نظمی تیم‌ها به لیگ آسیب می‌زند

۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۶:۱۸:۳۸
کد خبر: ۹۱۰۶۷۶
کاپیتان تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان گفت: امیدوارم لیگ منظمی داشته باشیم تا بتوانیم مقام قهرمانی را کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سهیلا نظام‌آبادی، کاپیتان تیم فوتبال شهرداری سیرجان، درباره هفته نخست لیگ برتر و پیروزی پرگل مقابل همیاری در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بازی خیلی خوبی بود هرچند که چون بازی اول بود هماهنگی کامل را نداشتیم. اما در مجموع تیم ما خوب بازی کرد و گل‌های خوبی را به ثمر رساندیم در این دیدار تیم رقیب نزدیک به 1 ساعت فقط در دفاع بود و همین موضوع باعث شد گل‌های بیشتری را نزدیم.

او با اشاره به کیفیت خوب لیگ امسال اضافه کرد: هفته اول برگزار شد با این که از شرایط بازی سایر تیم‌ها اطلاع دقیقی ندارم ولی به نظرم امسال لیگ با کیفیتی را شاهد خواهیم بود. سیرجان تیم خوبی است و با هدف قهرمانی بسته شده است و امیدوارم لیگ منظمی داشته باشیم تا بتوانیم مقام قهرمانی را کسب کنیم.

نظام آبادی در پایان خاطرنشان کرد: دو مسئله به ورزش بانوان آسیب وارد می‌کند یکی بحث همیشه تکراری مشکلات مالی است ولی در کنار این بی‌نظمی برخی تیم‌ها نیز آسیب زیادی را به لیگ وارد می‌کند. برای مثال ما از همین هفته اول شاهد این بی نظمی بودیم. تیم پرآوازه ملوان حاضر نشد به بم سفر کند و بازی دو تیم لغو شد. اینکه چرا این تیم حاضر به بازی نشد شاید دلایل متعددی داشته باشد که به خود باشگاه ملوان مربوط می‌شود ولی فدراسیون باید برای این اتفاقات که کیفیت و جذابیت مسابقات را پایین می‌آورد فکری کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز