حسن رنگرز:

متولیان ورزش کشور کشتی را خیلی ریز رصد می‌کنند

۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۵:۰۴:۱۹
کد خبر: ۹۱۰۷۱۱
متولیان ورزش کشور کشتی را خیلی ریز رصد می‌کنند
سخنگوی فدراسیون کشتی پس از جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک با وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم خروجی این نشست ها در فاصله نه ماه مانده به بازی های المپیک به اعتلای ورزش ما کمک کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسن رنگرز پس از این نشست که با حضور اعضای ستاد و رییس فدراسیون کشتی برگزار شد گفت: جا دارد از دکتر سلطانی فر و معاونین محترمشان و همچنین آقای صالحی امیری بابت برگزاری این جلسه بسیار خوب به سهم خودم تشکر کنم. بسیار خوشحالم از اینکه متولیان اصلی ورزش کشور اتفاقات ریز و درشت ورزش اول کشور یعنی کشتی را خیلی ریز و به طور جدی رصد می کنند می کنند و به آن تسلط دارند.

سخنگوی فدراسیون ادامه داد: در این نشست به طور مبسوط در خصوص برنامه های فنی و چالش های فدراسیون توسط رییس فدراسیون، سرمربی تیم آزاد و بنده گزارشاتی ارائه شد و امیدوارم خروجی این نشست ها در فاصله نه ماه مانده به بازی های المپیک به اعتلای ورزش ما کمک کند.

رنگرز تاکید کرد: کار ورزش کشور در مسیر المپیک بسیار سخت است و قطعا برگزاری این نشست ها در جهت ایجاد همگرایی بین مجموعه ورزش کشور می تواند بسیار مفید و موثر باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز