یوسف بهزادی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بدشانسی یقه ذوب‌آهن را گرفته است/ جانشین دروازه‌بان ملی‌پوش‌شدن کار ساده‌ای نیست/ برای بازگشت به اوج یک جرقه می‌خواهیم

۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۷:۲۶:۴۹
کد خبر: ۹۱۰۷۵۵
بدشانسی یقه ذوب‌آهن را گرفته است/ جانشین دروازه‌بان ملی‌پوش‌شدن کار ساده‌ای نیست/ برای بازگشت به اوج یک جرقه می‌خواهیم
دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن‌اصفهان معتقد است شاگردان منصوریان در جام حذفی موفق‌تر از لیگ خواهند بود و با یک جرقه به وضعیت مطلوب قبل بازخواهند گشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ذوب‌آهن تیم پرافتخار لیگ یکی از ضعیف‌ترین استارت‌های خود را در این فصل زد تا رده ای بهتر از چهاردهمی نصیب آنها نشود. با رفتن محمدرشید مظاهری از ذوب‌آهن بسیاری معتقد بودند تیم درون دروازه با ضعف مواجه می‌شود اما منصوریان دروازه‌بانی 29 ساله را به خدمت گرفت که سال گذشته یکی از خوب‌های شهر خودرو بود و با رفتن او بود که یحیی گل محمدی به فکر جذب سیدمهدی رحمتی افتاد.

یوسف بهزادی درباره وضعیت نامناسب تیمش در لیگ در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: فکر می‌کنم همه موافق این موضوع هستند که ما بیش از حد بدشانس هستیم. شما فیلم بازی تراکتور و استقلال را ببینید، خواهید دید چند موقعیت را از دست داده‌ایم. از یک سو با بدشانسی موقعیت از دست می‌رود و از سوی دیگر همه چیز دست به دست هم داده تا ما به حق‌مان نرسیم.

وی درباره وضعیت فنی خودش و اینکه آیا کادر فنی از او رضایت دارد، بیان کرد: دروازه‌بانی پست حساسی است و اگر اشتباهی صورت بگیرد، فقط تور دروازه پشت‌سر دروازه‌بان قرار دارد. البته علی آقا واقعا همه را درک می‌کند و تیم ما هم بازیکن خوب کم ندارد. بعد از حذف از آسیا انگار طلسم شده‌ایم و بدشانسی یقه ما را گرفته است. در همین بازی سپاهان ما گل سالم زدیم و پنالتی برای‌مان گرفته نشد، بازیکنان در دربی دیگر باید چکار می‌کردند؟!

بهزادی درباره جانشینی مظاهری و فشار روانی روی او عنوان کرد: بالاخره جانشین یک گلر ملی‌پوش شدن کار ساده‌ای نیست. شما هر چقدر خوب هم باشی وقتی تیم نتیجه نگیرد بازی‌ات به چشم نمی‌آید. خدا را شاکرم و تمام تلاشم را می‌کنم بتوانم پاسخ اعتماد کادر فنی را بدهم. من معتقدم باید امید به کسب پیروزی و رسیدن به این روند داشته باشیم و در همین مسیر تلاش می‌کنیم. ذوب‌آهن برای بازگشت به اوج یک جرقه می‌خواهد. ما با یک پیروزی وضعیت خودمان را به امید خدا در لیگ بهبود می بخشیم و در جام حذفی به دنبال کسب قهرمانی هستیم. ما پیش از این هم قهرمان جام حذفی شده‌ایم و امیدواریم این مهم را انجام دهیم، به هرحال ما در این جام موفق‌تر از لیگ خواهیم بود. البته ما برای مس کرمان احترام زیادی قائل هستیم، اما هدف‌مان قهرمانی است.

دروازه‌بان فصل گذشته شهرخودرو درباره بازی بعدی سبزپوشان دیار زاینده‌رود با تیم سابقش عنوان کرد: من هم اکنون دروازه‌بان ذوب‌آهن هستم و برای حراست از دروازه این تیم تمام کوششم را می‌کنم. شهرخودرو صدرنشین است و شانس ما هم این است که پشت‌سر هم با تیم‌های صدر جدول و قدرتمند بازی داشته باشیم. اما شک نکنید ما در همه بازی‌ها برای برد به میدان می‌رویم و ان‌شاءالله وضعیت تیم بهتر نیز می‌شود.

بازیکن ذوب‌آهن پیرامون فشار روانی از سوی باشگاه و مدیرعامل گفت: فشار روانی زیادی به‌روی تیم وجود دارد اما نه از جانب باشگاه بلکه از جو بیرون تیم و خواسته‌های هواداران. مدیرعامل معتقد است ابتدا باید روی مسائل اخلاقی تکیه کنیم و هدف اول موضوع اخلاقیات است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز