به دلیل مصدومیت بازی را از دست دادم؛

قائدى: امیدوارم بازیکنان مقابل استرالیا سربلند باشند

۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۰:۱۱:۱۱
کد خبر: ۹۱۰۹۶۴
قائدى: امیدوارم بازیکنان مقابل استرالیا سربلند باشند
هافبک تیم فوتبال امید که به دلیل مصدومیت اردوى قطر را از دست داده گفت: به آقاى استیلى و شاهرودى گفتم اگر بخواهید با مصدومیت هم براى تیم بازى مى‌کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، مهدى قائدى که پیش از اردوى قطر به دلیل مصدومیت از فهرست تیم امید خارج شد، در این خصوص گفت: تقریبا دوماه است که از ناحیه مچ مصدومیت دارم که البته در چند مقطع بهتر شد و توانستم بازى کنم. متاسفانه در تمرین آخر تیم امید باز هم درد داشتم، البته با آقاى استیلى و شاهرودى گفتم شما بخواهید و دستور بدهید با مصدومیت و درد هم بازى مى کنم چون بازى براى تبم کشورم باعث افتخار است اما پزشکان تیم توصیه کردند استراحت کنم که مصدومیتم بدتر نشود. همچنین آقاى استیلى گفت: شرایط تو براى ما مهم است و نمى خواهیم این مصدومیت بدتر شود، بهتر است بعد از بهبود کامل به تیم ملحق بشوى چون ما روى تو حساب کرده ایم.

بازیکن تیم امید افزود: دلم با تیم است و امیدوارم بازیکنان مقابل استرالیا بهترین عملکرد خودشان را داشته باشند. بازى را به دلیل مصدومیت از دست دادم اما انشالله با رفع کامل مصدومیت و با تشخیص سرمربى اردوهاى بعدى در خدمت تیم هستم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز