حضور قرمزپوشان در لیگ برتر واترپلو؛

فعالیت پرسپولیس در رشته‌ای جدید قطعی شد

۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۰:۱۸:۴۱
کد خبر: ۹۱۰۹۷۶
فعالیت پرسپولیس در رشته‌ای جدید قطعی شد
پیرو جلسات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با محسن رضوانی ریاست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، روز شنبه نشستی برگزار و طی آن تصمیماتی اتخاذ گردید. بر این اساس، تصمیم گرفته شد، پرسپولیس در لیگ برتر واتر پلو، شنا و شیرجه شرکت نماید. محمد منصوری سرپرست تیم واترپلو پرسپولیس در این مراسم شرکت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، جلسه قرعه کشی بیست و نهمین دوره لیگ برتر واترپلو کشور روز شنبه با حضور نمایندگان رسمی باشگاه‌ها در محل جلسات استخر بین المللی ۹ دی برگزار شد.  در پایان جلسه با تصویب مسئولان فدراسیون و تایید نمایندگان باشگاه‌ها مقرر شد  این دوره از مسابقات با حضور ۸ تیم در دو گروه بصورت متمرکز برگزار شود. در پایان مرحله گروهی، تیم‌های برتر به صورت ضربدری در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف هم می‌روند تا تکلیف چهار تیم پایانی این مسابقات مشخص شود.

پس از قرعه کشی این مسابقات تیم های پرسپولیس، دانشگاه آزاد اسلامی، استخر شهید نوفلاح و سایپا در گروه A و تیم های رعد پدافند، پیشگامان کویر یزد، نفت امیدیه و نفت و گاز گچساران در گروه B بصورت متمرکز باهم به رقابت می‌پردازند. باشگاه پرسپولیس با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که دارد، احتمالا در سایر رشته‌ها فعالیت خواهد داشت. هدف از راه اندازی رشته‌های مختلف ورزشی، کمک به توسعه ورزش و همچنین درآمدزایی برای باشگاه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز