پس از بازی‌های آسیایی تمریناتم متوقف نشد؛

امیدی‌پارسا: برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنم

۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۰:۴۹:۴۵
کد خبر: ۹۱۱۰۰۱
امیدی‌پارسا: برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنم
ملی پوش روئینگ بانوان گفت: سطح مسابقات قهرمانی آسیا با توجه به این‌که کم‌تر از شش ماه آینده مسابقات انتخابی المپیک داریم بسیار بالا خواهد بود و همه می‌آیند تا خودی نشان دهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مریم امیدی پارسا ملی پوش روئینگ بانوان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون، درباره شرایط آمادگی خود گفت: به شرایط مطلوبی رسیدم و آمادگی‌ام خوب است. باید ببینیم در مسابقه چه پیش می‌آید و با شناختی که از رقبا دارم تلاشم را می‌کنم تا نتیجه خوبی کسب کنم.

وی با بیان این‌که سطح رقبا را از نتایج مسابقات جهانی بررسی کرده است، اظهار داشت: بیشتر حریفان در مسابقات جهانی حضور داشتند و نتایج آن‌ها را دنبال کردم که بعضی‌ها در سطح بسیار بالایی قرار دارند. به هر حال نتایج آن‌ها را آنالیز کردیم و با آشنایی از شرایطشان پا به مسابقات می‌گذارم.

امیدی پارسا با به تمرینات بلند مدت خود تصریح کرد: پس از بازی‌های آسیایی تقریبا تمریناتم متوقف نشد و با هر ترتیبی بود سعی کردم آمادگی‌ام را حفظ کنم و هر چه به زمان مسابقه هم نزدیک شدیم شرایطم بهتر شد.

وی درباره موادی که در مسابقات شرکت می‌کند گفت: پس از شرکت در تست‌های انتخابی قرار شد که در تکنفره سنگین وزن و چهارنفره سبک وزن در کره جنوبی به آب بزنم.

مدال‌آور بازی‌های آسیایی ادامه داد: در تکنفره با توجه به اینکه ماده انتخابی المپیک است و حریفان در این رقابت همدیگر را محک خواهند زد تا در مسابقات کسب سهمیه به بهترین شکل شرکت کنند، شرایط فرق می‌کند و بسیار دشوار خواهد بود اما همه تلاشم را برای کسب یک نتیجه خوب خواهم کرد. در چهارنفره سبک وزن نیز شانس بالایی برای کسب مدال داریم و امیدوارم بتوانیم خوش‌رنگ‌ترین مدال را کسب کنیم.‌

امیدی پارسا با اشاره به این‌که در این رقابت‌ها می‌توانیم خودمان را برای مسابقات کسب سهمیه بسنجیم، تاکید کرد: این مسابقات می‌تواند به ما نشان دهد که چه میزان آمادگی داریم و در چه سطحی نسبت به رقبا قرار داریم تا تمرینات 6 ماه باقی مانده تا مسابقات انتخابی را به بهترین نحو دنبال کنیم و با بیشترین آمادگی به مسابقات کسب سهمیه فکر کنیم.

نظر شما