جهت افزایش همکاری‌ها صورت گرفت؛

دیدار سهرابیان با مدیرعامل منقطه آزاد قشم

۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۱:۰۵:۳۰
کد خبر: ۹۱۱۰۱۰
دیدار سهرابیان با مدیرعامل منقطه آزاد قشم
رئیس فدراسیون قایقرانی با مدیر منطقه آزاد قشم دیدار و گفتگو داشت و دو طرف برای افزایش همکاری‌ها برای توسعه ورزش قایقرانی در این منطقه صحبت کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، با توجه به اهمیت مناطق آزاد برای رشته‌های ورزشی آبی از جمله قایقرانی، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون دیداری با حمیدرضا مومنی، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره منطقه آزاد قشم دیدار داشت.

در این جلسه رئیس فدراسیون با اشاره به پتانسیل‌های بالای قایقرانی و ظرفیت‌های موجود در مناطق آزاد از جمله قشم بر اهمیت آن برای توسعه بیشتر قایقرانی تاکید کرد.

سهرابیان با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای قایقرانی در سراسر کشور گفت: اولویت ما در فدراسیون توسعه قایقرانی در سراسر کشور است. برهمین اساس برنامه گسترده‌ای برای فعال شدن قایقرانی در قسمت‌های مختلف کشور داریم. مناطق آزاد نیز جزو مناطق مهم ایران هستند که می‌توانند به توسعه ورزش از جمله قایقرانی کمک شایانی کنند.

وی با اشاره به پتانسیل موجود در منطقه آزاد قشم در جنوب کشور بیان کرد: کشور ما چهار فصل است و جنوب ایران بهترین مکان برای تمرین ورزشکاران قایقرانی در فصل سرما به حساب می‌آید. فدراسیون قایقرانی به دنبال گسترش فعالیت‌ها در مناطق جنوبی به خصوص منطقه آزاد قشم است و قطعا پتانسیل و ظرفیت این منطقه با اهمیت می‌تواند باعث توسعه هرچه بیشتر قایقرانی شود.

رئیس فدراسیون قایقرانی افزود: همکاری بیشتر می‌تواند هم باعث توسعه ورزش قهرمانی قایقرانی شود و هم با توجه به پتانسیل مردم عزیز جنوب ایران می‌تواند باعث توسعه ورزش همگانی و کشف استعداد شود.

مومنی مدیرعامل منطقه آزاد قشم ضمن استقبال از توسعه ورزش در این منطقه به پتانسیل‌های قشم در امر ورزش اشاره کرد و گفت: ما از تمامی برنامه‌های ورزشی که در مسیر توسعه قرار دارند استقبال می‌کنیم. قشم پتانسیل بسیار بالایی دارد که طی یک برنامه‌ریزی مناسب و در یک چهارچوب تنظیم شده می‌تواند به ورزش کشور کمک کند.

وی با اعلام حمایت از برنامه‌های قایقرانی بیان کرد: ما همیشه از برنامه‌های ورزشی حمایت کردیم و قطعا در ادامه برنامه‌های خود برای قایقرانی نیز همین فعالیت را خواهیم داشت. هر کمکی از دست ما بربیاید انجام خواهیم داد و از برنامه‌ها نیز استقبال می‌کنیم.

در ادامه این نشست حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره منطقه آزاد قشم اعلام کرد که قرار است به زودی سرفصل‌های فعالیت‌های ورزشی این منطقه تدوین شود و فدراسیون قایقرانی نیز در هر قسمت می‌تواند از پتانسیل این منطقه استفاده کند.

برهمین اساس مقرر شد به زودی تفاهم نامه‌ای بین فدراسیون قایقرانی و منطقه آزاد قشم برای توسعه همکاری‌های ورزشی در این رشته به امضا برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز